Lowe’s: Στη Starcom Worldwide τα media στις ΗΠΑ
Η αμερικάνικη αλυσίδα οικιακών προϊόντων και συσκευών, Lowe's επέλεξε τη Starcom Worldwide για τον χειρισμό του media λογαριασμού της στις ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αμερικάνικη αλυσίδα οικιακών προϊόντων και συσκευών, Lowe's επέλεξε τη Starcom Worldwide για τον χειρισμό του media λογαριασμού της στις ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Carlsberg προχωρά σε αναθεώρηση των παγκόσμιων media planning and buying συνεργασιών της...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Παναθηναϊκός είναι η πρώτη ποδοσφαιρική ομάδα που λανσάρει στην ελληνική αθλητική αγορά ένδυσης το νέο κόνσεπτ «STREET STYLE Collection».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Mindshare Worldwide προχώρησε στην πρόσληψη της programmatic συμβούλου Liz Salway για την καθοδήγηση της global programmatic ομάδας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος Havas παρουσίασε οργανική ανάπτυξη 4,7% στο τέταρτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2016, μεγαλύτερη σε σύγκριση με το 2% του αμέσως προηγούμενου τριμήνου του έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έπειτα από έξι χρόνια, ο τεχνολογικός κολοσσός βρίσκεται και πάλι στην πρώτη θέση της έκθεσης Brand Finance Global 500, αναφορικά με την αξία των brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πολύ υψηλής ποιότητας Εσπερίδα του ΕΣΒΕΠ έθεσε φιλοσοφικά αλλά και ρεαλιστικά προβλήματα ανάπτυξης της Επωνυμίας τόσο για τα προϊόντα μας όσο και για τη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έπειτα από αναζήτηση οκτώ μηνών, η 4Α's, η Ένωση Διαφημιστικών Εταιρειών Αμερικής καταλήγει στην CEO Βόρειας Αμερικής της MEC, Marla Kaplowitz για τη θέση της νέας President και CEO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Vauxhall Motors προχώρησε στην πρόσληψη της Mother για τη δημιουργία καμπάνιας που θα ενισχύσει το λανσάρισμα του νέου SUV μοντέλου, Crossland X.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Yahoo προχώρησε σε σύναψη content συνεργασίας με ενημερωτικά brands, η οποία αφορά σε πέντε αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Θαλής Πιτούλης, Founder & Creative Chairman McVictor & Hamilton, μιλάει στο adbusiness για τη νέα καμπάνια της Fix Hellas, το σλόγκαν «Μία χώρα, μία μπύρα», καθώς και την κοινή προσέγγιση στόχων της διαφημιστικής με τους συνεργάτες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο θάνατος ενός νεαρού brand strategist που εργαζόταν στην Ogilvy & Mather Philippines ήταν η αφορμή για να ανοίξει ξανά το θέμα με τις υπερωρίες...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory