To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ανάπτυξη για τον Havas το 2016

Ανάπτυξη για τον Havas το 2016
Ο όμιλος Havas παρουσίασε οργανική ανάπτυξη 4,7% στο τέταρτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2016, μεγαλύτερη σε σύγκριση με το 2% του αμέσως προηγούμενου τριμήνου του έτους.

Τα έσοδα για το σύνολο του έτους ανήλθαν σε 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε σχέση με τα περσινά 2,3 δις και τα κέρδη ήταν 186 εκατομμύρια, βελτιωμένα κατά 3,3%. Γεωγραφικά, η εικόνα είναι ανάμικτη, καθώς η Ευρώπη παρουσίασε ανάπτυξη 7,3% (από την κάμψη 1,2% στο τρίτο τρίμηνο) και η Βόρεια Αμερική είχε οργανική ανάπτυξη 5,4%. Αντίθετα, η Ασία-Ειρηνικός κάμφθηκε κατά 8,7% και η Λατινική Αμερική κατά 12,8%.

Σε ομιλία του προς τους αναλυτές, ο CEO Yannick Bollore παραδέχτηκε πως "η μεγάλη πρόκληση τη δεδομένη περίοδο βρίσκεται στο γραφείο της Νέας Υόρκης, στο οποίο ξοδεύω πολύ χρόνο, για να βελτιώσω την ανάκαμψή του". Σημειώνεται πως έπειτα από την αιφνιδιαστική αποχώρηση του Andrew Benett (global CEO σε Havas Creative Group και Havas Worldwide), ο Bollore ανέλαβε χρέη global chief executive στη Havas Creative Group.

Για το σύνολο του έτους, ο γαλλικός πολυεθνικός όμιλος είχε οργανική ανάπτυξη 3,1%. Σε ότι αφορά τις απώλειες σε Ασία-Ειρηνικό, αυτές αποδίδονται στις περιορισμένες επενδύσεις πελατών σε Κίνα, Ιαπωνία, Ταϊλάνδη, Μαλαισία και ΗΑΕ, ενώ η Λατινική Αμερική επηρεάστηκε από την απώλεια λογαριασμών στο Μεξικό.

Σημειώνεται πως το δημιουργικό τμήμα αποδίδει το 67% των εσόδων του ομίλου και το media το 37%. Η Ευρώπη είναι η μεγαλύτερη περιφέρεια (51% των εσόδων) και την ακολουθεί η Βόρεια Αμερική (35%).
TAGS: Havas, Bollore