To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Carlsberg: Αναθεωρεί τις media συνεργασίες της

Carlsberg: Αναθεωρεί τις media συνεργασίες της
Η Carlsberg προχωρά σε αναθεώρηση των παγκόσμιων media planning and buying συνεργασιών της, με τις εταιρείες να έχουν ήδη λάβει πληροφορίες για το brief, που περιλαμβάνει το σύνολο του προϊοντικού portfolio της ζυθοποιίας.

Οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις βρίσκονται υπό την ευθύνη της OMD, ενώ η πιο πρόσφατη αναθεώρηση της Carlsberg για τα media, πραγματοποιήθηκε το 2013 κι αφορούσε λογαριασμό αξίας 100 εκατομμυρίων λιρών.

Η Carlsberg έχει καλέσει την Ebiquity για την καθοδήγηση της διαγωνιστικής διαδικασίας, ενώ προσκάλεσε και την OMD να διεκδικήσει εκ νέου τον λογαριασμό. Σημειώνεται πως το δημιουργικό στο Ηνωμένο Βασίλειο χειρίζεται η Fold7.

"Θέλουμε να διασφαλίσουμε πως διαθέτουμε τους καλύτερους συνεργάτες στην ομάδα μας, ώστε να διαχειριστούμε αποτελεσματικά την αυξανόμενη πολυπλοκότητα, χρησιμοποιώντας τα ιδανικά εργαλεία" ανέφερε σχετικά ο global category director των marketing services της Carlsberg, András Mohos.   
TAGS: Carlsberg