Όλα τα καλά στα Lidl
Μέσα από μια διευρυμένη γκάμα προϊόντων η αλυσίδα προσφέρει φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα κάθε μέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσα από μια διευρυμένη γκάμα προϊόντων η αλυσίδα προσφέρει φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα κάθε μέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Nike συνεργάζεται με τον artist Same84 και δημιουργούν ένα εμβληματικό graffiti για το Greek Freak, Γιάννη Αντετοκούνμπο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H FrieslandCampina Hellas-NOYNOY προσέφερε 1.000.000 ποτήρια γάλα στο πλαίσιο του προγράμματος ΝΟΥΝΟΥ «Ένα Ποτήρι Γάλα για κάθε Παιδί!» και το γιορτάζει!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια καμπάνια για την αγορά τηλεπικοινωνιών, που έχει την τόλμη να πει στον κόσμο να κλείσει το κινητό, το tablet και το laptop, παρουσίασαν Vodafone και J. Walter Thompson και οι άνθρωποι που την επιμελήθηκαν μας δίνουν τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία χώρισε τις επιχειρήσεις της στην περιφέρεια σε εννέα groups
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ηθοποιός Silvia Marty πρωταγωνιστεί σε πολυσέλιδο ταξιδιωτικό αφιέρωμα και γοητεύεται από τα ιστορικά μνημεία και τη μοντέρνα πλευρά της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου στηρίζει την προσπάθεια προβολής της γαστρονομικής μας παράδοσης σε Ελλάδα και Εξωτερικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Paths of Greece, σε συνεργασία με τη Green Evolution, δημιούργησε ένα σήμα πιστοποίησης, με πρώτη εφαρμογή του στα καταλύματα ως HIKERS’ FRIENDLY HOTELS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επένδυση 95 εκατ. δολαρίων από τον τραπεζικό όμιλο, που αποκτά το 15% του μετοχικού μεριδίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Uber προχώρησε στην πρόσληψη της OMD για τον χειρισμού του διεθνούς media λογαριασμού της...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σημαντική δωρεά 400 και πλέον ειδών ένδυσης στο ΚΥΑΔΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Jaguar Land Rover προχωρά σε αναθεώρηση του παγκόσμιου media planning and buying λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory