To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

«Μια ανατρεπτική καμπάνια για την οικογένεια»

«Μια ανατρεπτική καμπάνια για την οικογένεια»
Μια καμπάνια για την αγορά τηλεπικοινωνιών, που έχει την τόλμη να πει στον κόσμο να κλείσει το κινητό, το tablet και το laptop, παρουσίασαν Vodafone και J. Walter Thompson και οι άνθρωποι που την επιμελήθηκαν μας δίνουν τις λεπτομέρειες.



Μια καμπάνια με ανατρεπτικό χαρακτήρα, με αληθινούς πρωταγωνιστές και βασισμένη σε πραγματική έρευνα. Αυτή είναι -με λίγες λέξεις- η περιγραφή της νέας καμπάνιας της Vodafone για τη νέα κατηγορία προϊόντων και υπηρεσιών Vodafone Family και η Υβέτ Κοσμετάτου - Head of Brand, Marketing Communications & Insights της εταιρείας τηλεπικοινωνιών, οι Λάζαρος Ευμορφίας - Executive Creative Officer και Λεωνίδας Σπανός - Client Service Director της J. Walter Thompson, μας την αναλύουν.

adb: Ποιο ήταν το επικοινωνιακό ζητούμενο στη νέα καμπάνια για την κατηγορία Vodafone Family και πώς επιλέξατε να το προσεγγίσετε;

Λεωνίδας Σπανός:
Το ζητούμενο ήταν να προσεγγίσουμε τις ελληνικές οικογένειες με έναν διαφορετικό τρόπο, και σε αυτό μας βοήθησε ένα σημαντικό insight από το brief του πελάτη. Πιο συγκεκριμένα, το ότι πολλοί πλέον γονείς νιώθουν πως δεν περνούν όσο ποιοτικό χρόνο θα ήθελαν με την οικογένειά τους. Το insight αυτό, λοιπόν, αποτέλεσε και τον πυρήνα της νέας μας επικοινωνίας. Μια επικοινωνία που χαρακτηρίζεται για τον ανατρεπτικό τρόπο προσέγγισής της, χωρίς όμως να χάνει και σε συναίσθημα, καθώς το βασικό ζητούμενο ήταν και το να αγγίξουμε τις καρδιές των καταναλωτών μας.

adb: Ποιες θα λέγατε πως ήταν οι προκλήσεις όσον αφορά την αποτύπωση και παρουσίαση του νέου αυτού concept της Vodafone;

Λεωνίδας Σπανός:
Η μεγαλύτερη πρόκληση για μας ήταν να κάνει μια τόσο τολμηρή και παράλληλα σημαντική δήλωση -όπως το «Κλείστε τα κινητά σας όταν περνάτε ποιοτικό χρόνο με την οικογένειά σας»- ένας μεγάλος πάροχος επικοινωνίας όπως η Vodafone, διατηρώντας παράλληλα την αξιοπιστία της.

adb: Ποιες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια και σε ποιες πλατφόρμες;

Λάζαρος Ευμορφίας:
H καμπάνια μας είχε τρεις φάσεις: teasing φάση, η οποία έχτισε πάνω στον αριθμό 48, reveal φάση, στην οποία και αποκαλύφθηκε τι ακριβώς είναι ο αριθμός 48 και προϊοντική φάση, στην οποία η Vodafone αποκαλύπτει τον τρόπο με τον οποίο υποστηρίζει τις οικογένειες, δίνοντάς τους συγκεκριμένες επιλογές, για να προετοιμάσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον ποιοτικό χρόνο που θα περάσουν μαζί σαν οικογένεια. Σε όλες τις φάσεις η καμπάνια ξεδιπλώθηκε τόσο σε online, αλλά και σε off line περιβάλλον.



adb: Πώς θα χαρακτηρίζατε με λίγα λόγια την καμπάνια;

Λάζαρος Ευμορφίας:
H καμπάνια είναι ανατρεπτική όχι μόνο στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, αλλά και της αγοράς εν γένει. Κι αυτό, γιατί η μάρκα τοποθετεί τις ανθρώπινες αξίες πάνω από το ίδιο της το προϊόν, σε βαθμό να συνιστά στους γονείς, τις οικογένειες, να κλείσουν τα κινητά ή τα tablet, για να περνάνε τον λιγοστό ποιοτικό τους χρόνο μαζί (μόλις 48΄/μέρα). Επίσης, είναι ανατρεπτική και στην υλοποίησή της: Ξεκίνησε με μια teasing φάση, με κυρίαρχο το νούμερο 48, δημιούργησε Buzz, και με την αποκάλυψή του ξεκίνησαν social experiments, άρθρα, συνεντεύξεις, εκπομπές που προκάλεσαν έντονο διάλογο για ένα κοινωνικό θέμα που έκανε και κάνει μεγάλη αίσθηση στο κοινό, γιατί το βιώνει στην καθημερινότητά του. Η καμπάνια μας ολοκληρώθηκε με την προϊοντική μας επικοινωνία, στην οποία αναδεικνύεται πώς η Vodafone υποστηρίζει τις οικογένειες δίνοντάς τους τις κατάλληλες επιλογές και τα υποστηρικτικά μέσα, για να αξιοποιήσουν τον ποιοτικό τους χρόνο ακόμη καλύτερα.



adb: Θεωρείτε πως τα προϊόντα τηλεπικοινωνίας και γενικά η εν λόγω αγορά προσφέρονται για δημιουργικές δουλειές, παρά τον οξύ ανταγωνισμό σε επίπεδο τιμών;

Λάζαρος Ευμορφίας:
Στην επικοινωνία των εταιρειών τηλεπικοινωνίας έχουν ειπωθεί σχεδόν τα πάντα, τόσα χρόνια που δραστηριοποιούνται στην αγορά. Όλοι διατείνονται ότι έχουν χαμηλές χρεώσεις, καλό σήμα κ.λπ. κ.λπ. Πλέον οι εταιρείες πρέπει να μιλούν για αξίες. Να παίρνουν θέση και να έχουν άποψη. Να αφουγκράζονται τις τάσεις της εποχής, να κατανοούν τον άνθρωπο πρώτα και μετά τον καταναλωτή. Να αποδεικνύουν ότι πραγματικά τον καταλαβαίνουν. Να αναζητούν δυνατά Insights. Εκεί βλέπω χώρο για δημιουργικές δουλειές, ειδικά σε μια κατηγορία που -επαναλαμβάνω- έχουν ειπωθεί σχεδόν όλα.

«Ένα ανατρεπτικό αλλά αληθινό μήνυμα»

adb: Τι περιλαμβάνει η νέα κατηγορία προϊόντων και υπηρεσιών Vodafone Family και πώς αποφασίσατε να τη δημιουργήσετε;

Υβέτ Κοσμετάτου:
Το περιβάλλον, τα δεδομένα και οι ανάγκες των καταναλωτών αλλάζουν. Γι’ αυτό και χρειάζεται μια αλλαγή στάσης, μια διαφορετική θεώρηση των πραγμάτων, ακόμα και από τις ίδιες τις εταιρείες. Μια μάρκα σαν τη Vodafone οφείλει να εξελίσσεται διαρκώς, έχοντας τον πελάτη πάντα στο επίκεντρο. Στο πλαίσιο αυτό, τοποθετούμαστε γύρω από την οικογένεια, που είναι ο πυρήνας της ελληνικής κοινωνίας, δημιουργώντας τη νέα κατηγορία προϊόντων και υπηρεσιών Vodafone Family, η οποία έχει να δώσει πολλά περισσότερα στην ελληνική οικογένεια. Η δημιουργία της νέας κατηγορίας έχει ως στόχο την ενίσχυση του δεσμού της οικογένειας, ενώ περιλαμβάνει τα οικογενειακά προγράμματα Vodafone Family One, που καλύπτουν συνολικά τις ανάγκες επικοινωνίας της οικογένειας για Internet, ομιλία και ψυχαγωγία και παράλληλα δίνουν τη δυνατότητα στα μέλη της να μοιράζονται MB στο κινητό αλλά και να βάζουν προσωπικό όριο στη χρήση. Επίσης, η νέα κατηγορία περιλαμβάνει το ολοκληρωμένο πρόγραμμα προνομίων Vodafone Thank you, με το οποίο η οικογένεια έχει στη διάθεσή της επιπλέον προσφορές προσαρμοσμένες στις ανάγκες της, με επιλογές όπως εισιτήρια για σινεμά και θέατρο, φαγητό στο σπίτι ή έξω, εισιτήρια πλοίων, πακέτα διακοπών και ξενοδοχείων και πολλά άλλα.



adb: Τι ακριβώς προκύπτει από τις σχετικές έρευνες που εξετάσατε και πώς αυτά τα δεδομένα αλλάζουν τη στρατηγική σας όσον αφορά το marketing και την επικοινωνία;

Υβέτ Κοσμετάτου:
Σε συνεργασία με τη Focus Bari πραγματοποιήσαμε πανελλαδική έρευνα για τις συνήθειες της ελληνικής οικογένειας, όπου προέκυψε ότι μια σημαντική πρόκληση της σύγχρονης οικογένειας είναι η έλλειψη ποιοτικού χρόνου. Οι γονείς θεωρούν ότι ο ποιοτικός χρόνος που περνά όλη η οικογένεια μαζί, είναι 3 ώρες, κατά μέσο όρο την ημέρα, με το 80% να τονίζει ότι ο χρόνος αυτός είναι λιγότερος από αυτόν που θα ήθελαν. Στην πράξη όμως τα πράγματα αλλάζουν, μιας και η οικογένεια επί της ουσίας περνάει μόλις 48 λεπτά ποιοτικού χρόνου μαζί την ημέρα. Αυτό το συγκλονιστικό εύρημα μας οδήγησε στη δημιουργία μιας ανατρεπτικής επικοινωνίας για την οικογένεια, όπου παροτρύνουμε τους γονείς να κλείσουν κινητά, tablet, laptop και να απολαύσουν στο μέγιστο τον ποιοτικό χρόνο με τα παιδιά τους.

adb: Πώς θα λέγατε πως αντικατοπτρίζεται αυτή η νέα εστίαση στη σχετική καμπάνια που «τρέχει»; Ποιο ήταν το brief που δώσατε στην J. Walter Thompson;

Υβέτ Κοσμετάτου:
Ζητήσαμε μια καμπάνια που να βασίζεται σε ένα πολύ αληθινό insight, αυτό της έλλειψης ποιοτικού χρόνου, να μιλήσει στις καρδιές των καταναλωτών και να κάνει αίσθηση με ένα πολύ δυνατό μήνυμα. Το αποτέλεσμα; Μια καμπάνια με πρωταγωνιστές αληθινές οικογένειες και ένα ανατρεπτικό αλλά αληθινό μήνυμα, που παροτρύνει τις οικογένειες να κλείσουν το κινητό, το tablet και το laptop, για να απολαύσουν στο μέγιστο τον ποιοτικό χρόνο που περνάνε μαζί. Γιατί η καλύτερη σύνδεση είναι αυτή της οικογένειας.

adb: Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει μέχρι στιγμής τόσο για την καμπάνια, όσο και για τη νέα κατηγορία;

Υβέτ Κοσμετάτου:
Τα σχόλια που έχουμε λάβει έως τώρα είναι πάρα πολύ θετικά. Ιδιαίτερη αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι μια εταιρεία τηλεπικοινωνιών έχει την τόλμη να πει στον κόσμο να κλείσει το κινητό, το tablet και το laptop. Όλοι τονίζουν τη δυναμική τοποθέτηση της μάρκας μας, που αποφάσισε να μιλήσει ανοιχτά και ανατρεπτικά για ένα θέμα που απασχολεί την κοινωνία. Ταυτόχρονα, με ένα μήνυμα τόσο αληθινό που συνοψίζεται στη φράση «η καλύτερη σύνδεση είναι αυτή της οικογένειας», η επικοινωνία μας αγγίζει την ελληνική οικογένεια και την αφυπνίζει με έναν τρόπο μη αναμενόμενο.



Συντελεστές

VODAFONE

Αχιλλέας Κανάρης, Consumer Commercial Director
Υβέτ Κοσμετάτου, Head of Brand, Marketing Communications & Insights
Χάιδω Ηλιοπούλου, Propositions, Retail & Terminals Marcomms Manager
Βασιλική Συρίγου, Senior Brand Manager
Νίκη Παλούκου, Brand Manager
Στέλλα Έλληνα, Senior Media Planner & Budget Controller
Έλενα Μποζώνη, Insights Manager
Κυριακή Τριανταφύλλου, Customer Insights Senior Marketing Analyst
Αλμπέρτος Μπουρλάς, Head of Postpay Segment
Ελίνα Σβύρου, Postpay Propositions & Pricing Manager

JWT Team Red Athens
Σταμάτης Λιαρμακόπουλος, Vice President CCO
Λάζαρος Ευμορφίας, Executive Creative Officer
Ανδρέας Κούκος, Associate Creative Director
Γιώργος Γιαννακέας, Associate Creative Director
Κώστας Νιότης, Manager of Digital & Innovation
Γιάννης Κουταλάς, Senior Digital Art Director
Matt Gerber, Strategic Planning Director
Λεωνίδας Σπανός, Client Service Director
Ζοζέφ Μεζάν, Strategic Business Consultant
Αθηνά Κάρκα, Senior Account Director
Λένα Βασαγιάννη, Account Director
Αναστασία Κουλάρα, Account Executive
Φωτεινή Ηλιακοπούλου, Γενική Δ/ντρια Mindshare
Τάσος Κιτσαράς, Business Unit Director Mindshare
Μαργαρίτα Ηλιακοπούλου, Media Director
Κωνσταντίνος Δανιάς, Head of Digital Department Mindshare

Εταιρεία παραγωγής: Magikon
Γενικός Διευθυντής: Μανώλης Σακαδάκης
Σκηνοθέτης: Βαγγέλης Λυμπερόπουλος

Εταιρεία παραγωγής social experiments: Movielab

Studio μουσικής παραγωγής: Oxyzed

TAGS: JWT, Vodafone