To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Media αναθεώρηση από τη Jaguar Land Rover

Media αναθεώρηση από τη Jaguar Land Rover
Η Jaguar Land Rover προχωρά σε αναθεώρηση του παγκόσμιου media planning and buying λογαριασμού της.

Η μάρκα αυτοκινήτων έχει ήδη επικοινωνήσει με media εταιρείες για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία, ενώ η εξέλιξη αυτή ακολουθεί δημοσίευμα των Times τις προηγούμενες ημερες, που ανέφερε πως διαφημίσεις μεγάλων brands, συμπεριλαμβανομένου του Jaguar Land Rover, προβλήθηκαν σε εξτρεμιστικά video και websites.

Για το σκοπό αυτό, η μάρκα προχώρησε σε διακοπή της ψηφιακής της διαφήμισης στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 10 Φεβρουαρίου. Την επόμενη μέρα, η Jaguar Land Rover επέστρεψε στην κανονικότητα, αφού είχε προηγηθεί εσωτερική αναθεώρηση για τις διαδικασίες online verification και brand ασφάλειας που εφαρμόζει.

Σημειώνεται πως η Mindshare αποτελεί μακρόχρονο media συνεργάτη της μάρκας, ενώ το σύνολο της παγκόσμιας δημιουργικής και ψηφιακής διαφήμισης χειρίζεται η Spark44. H media αναθεώρηση αναμένεται να κρατήσει έξι, τουλάχιστον, μήνες.