EACA: Βελτίωση στα επίπεδα επιχειρηματικής εμπιστοσύνης στη διαφήμιση
Θετικά ξεκίνησε το 2017 για τη διαφήμιση και το marketing στην Ευρώπη, σε ότι αφορά τα επίπεδα επιχειρηματικής εμπιστοσύνης. Ουραγός η Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θετικά ξεκίνησε το 2017 για τη διαφήμιση και το marketing στην Ευρώπη, σε ότι αφορά τα επίπεδα επιχειρηματικής εμπιστοσύνης. Ουραγός η Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αλυσίδα καταστημάτων καφέ Costa, η οποία ανήκει στη Whitbread, ξεκινά αναζήτηση νέας εταιρείας για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Mattel προχώρησε στην πρόσληψη μιας ομάδας από το Publicis Groupe, αποτελούμενη από τις εταιρείες Mediavest Spark και DigitasLBi για τον χειρισμό του media λογαριασμού της στις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ευρωπαϊκή Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Ευρωπαϊκό Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης 112!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μόλις το 8% των marketers χρησιμοποιούν το VR για διαφημιστικούς σκοπούς, σύμφωνα με έρευνες που δημοσιεύτηκαν...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο επίκεντρο των στοχευμένων ενεργειών προβολής η αξιοποίηση των προοπτικών περαιτέρω ανάπτυξης στον τομέα του τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε αναζήτηση παγκόσμιας διαφημιστικής συνεργάτιδας βρίσκεται το brand ενεργειακού ποτού Powerade, το οποίο ανήκει στην Coca Cola.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αυξημένος κατά 1,4% ο τζίρος του ομίλου, αν και παρουσίασε καθαρή ζημιά 527 εκατομμυρίων ευρώ το 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το σημαντικό βήμα της επέκτασης σε αγορές του εξωτερικού έχει δρομολογήσει για φέτος η happiness, με τον επικεφαλής της να μιλάει στο adbusiness τόσο για τα νέα σχέδια όσο και τη μακρά πορεία της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Molson Coors ολοκλήρωσε την αναθεώρηση των media συνεργασιών της, επιλέγοντας μια "ομπρέλα" εταιρειών του Publicis Groupe για τον χειρισμό του μεγαλύτερου μέρους του μπάτζετ στις ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ανάληψη χειρισμού των media λογαριασμών των Procter & Gamble και Volkswagen, βοήθησαν τον αμερικάνικο κολοσσό διαφήμισης να εξασφαλίσει επιστροφή στην ανάπτυξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το οικοσύστημα του Discovergreece.com, «ξεδιπλώνει» στο ταξιδιωτικό κοινό τον χάρτη εμπειρών της Δυτικής Ελλάδας, με την προσθήκη ενός ακόμα προορισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory