UNICEF: Τηλεμαραθώνιος Αγάπης τη Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου
Με την ευκαιρία της Ημέρας του Παιδιού (11 Δεκεμβρίου, γενέθλια της UNICEF) και τη σημαντική επέτειο της συμπλήρωσης 70 χρόνων από την ίδρυση της οργάνωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με την ευκαιρία της Ημέρας του Παιδιού (11 Δεκεμβρίου, γενέθλια της UNICEF) και τη σημαντική επέτειο της συμπλήρωσης 70 χρόνων από την ίδρυση της οργάνωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πάντως, ο CEO του WPP δυσκολεύεται να κάνει ασφαλείς προβλέψεις, λόγω του "θολού" πολιτικού περιβάλλοντος σε ΗΠΑ και Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Όμιλος Interpublic επιβεβαίωσε πως μια από τις αμερικάνικες εταιρείες του ήρθε σε επαφή με το αντιμονοπωλιακό τμήμα του Department of Justice των Ηνωμένων Πολιτειών, με αφορμή πρακτικές σε θέματα παραγωγής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Ebay προχωρά σε ανανέωση του brand του, με μια ευρωπαϊκή δημιουργική αναθεώρηση που θα λάβει χώρα την επόμενη χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πενήντα μία υποτροφίες συνολικού ύψους 770.000 ευρώ απένειμε η COSMOTE για το 2016 σε πρωτοετείς φοιτητές πανεπιστημίων της ανώτατης εκπαίδευσης που αντιμετωπίζουν δυσκολίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το δημοφιλές σκωτσέζικο ουίσκι The Famous Grouse, παρουσιάζει τη νέα του καμπάνια “Become Famous For A Reason” και δίνει την ευκαιρία σε κάθε δημιουργική ιδέα να αναδειχθεί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ως ένα από τα ουσιαστικότερα βήματα που πραγματοποίησε ο Τομέας Ηγεσίας της ΕΕΔΕ στα χρόνια λειτουργίας του, χαρακτήρισε το 10ο CEO Summit, ανοίγοντας το συνέδριο ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής Γιώργος Πίττας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Αν θέλετε η επιχείρησή σας να εξελιχθεί, ανανεώστε κάθε χρόνο το 10% των υπαλλήλων σας» δήλωσε στο Guru event της KPMG o «CEO expert» του σύγχρονου μάνατζμεντ, Roger Harrop.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με ψηφιακά μέσα και «ζωντανές» οδηγικές εμπειρίες προσεγγίζουν πλέον τους καταναλωτές οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Lego ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας νέας οντότητας, με την ονομασία Lego Brand Group, που σχεδιάστηκε για να ενισχύσει την προοπτική του brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με την εταιρία στρατηγικού μάρκετινγκ & επικοινωνίας Al-ly
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αεροπορική εταιρεία σκοπεύει να προχωρήσει σε αναθεώρηση των δημιουργικών της συνεργασιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory