To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Lego: Νέα οντότητα με στόχο τη βελτίωση της μάρκας

Lego: Νέα οντότητα με στόχο τη βελτίωση της μάρκας
Η Lego ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας νέας οντότητας, με την ονομασία Lego Brand Group, που σχεδιάστηκε για να ενισχύσει την προοπτική του brand, μέσα από την αυξανόμενη παρουσία του σε διασκέδαση, εκπαίδευση και media.

Ο τρέχων chief executive του Lego Group, Jørgen Vig Knudstorp θα προεδρεύσει του νέου σχήματος, συνεργαζόμενος στενά με τον deputy chair, Thomas Kirk Kristiansen (εγγονός του ιδρυτή της Lego), ενώ θα αντικατασταθεί στην κεφαλή του Group από τον chief operating officer, Bali Padda.

Το Brand Group θα διευκολύνει τη διακυβέρνηση του brand Lego, όποτε κριθεί απαραίτητο, συμπεριλαμβανομένου του Lego Foundation που λανσάρει πρωτοβουλές εκμάθησης και παιχνιδιού και των θεματικών πάρκων Lego Land, τα οποία ανήκουν στη Merlin Entertainments.

"Η ιδιοκτήτρια οικογένεια του group, παραμένει ριζωμένη στην Lego Idea, η οποία σχετίζεται με την εκμάθηση και ανάπτυξη, μέσω του παιχνιδιού και ενός μοναδικού, δημιουργικού συστήματος, που προσφέρει ατελείωτες δυνατότητες" ανέφερε αρχικά ο Kristiansen και συνέχισε: "Με την ανάπτυξη και παγκοσμιοποίηση της μάρκας, έρχονται νέες και συναρπαστικές ευκαιρίες για εκείνη και εγκαθιδρύουμε το Lego Brand Group, ώστε να αξιοποιήσουμε αυτές τις ευκαιρίες".    
TAGS: Lego