General Mills: Αποχωρεί η CMO Ann Simonds
Εξελίξεις στη General Mills έπειτα από την κάμψη 7% στις πωλήσεις του πρώτου οικονομικού της τριμήνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εξελίξεις στη General Mills έπειτα από την κάμψη 7% στις πωλήσεις του πρώτου οικονομικού της τριμήνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι εταιρείες επικοινωνούν με τους καταναλωτές για να τους ενημερώσουν ότι τα αλκοολούχα ποτά εμπλουτίζουν τις ξεχωριστές αυτές στιγμές, όταν απολαμβάνονται με μέτρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δυναμική περιβαλλοντική πρωτοβουλία της Sunlight Recycling για την ορθή ανακύκλωση μπαταριών μολύβδου-οξέως
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διαδικασία πιστοποίησης του στόλου φορτηγών αυτοκινήτων διανομής τροφίμων και τροφοδοσίας από την TÜV AUSTRIA HELLAS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διοργάνωση από το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια σειρά τηλεοπτικών σποτ, outdoor καμπάνια σε στάσεις λεωφορείου και στο Metro, Social Media και μια νέα online σειρά περιλαμβάνει η νέα δουλειά της OgilvyOne Athens και της Bold Ogilvy & Mather για τη Lacta.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Vizeum είναι η εταιρεία που θα διατηρήσει, κατά τα φαινόμενα, το δικαίωμα χειρισμού του media λογαριασμού της Ikea στο Ηνωμένο Βασίλειο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η General Mills ολοκλήρωσε τη δημιουργική αναθεώρηση που ξεκίνησε το καλοκαίρι στις Ηνωμένες Πολιτείες, προσθέτοντας τρεις εταιρείες στο ρόστερ της για τον χειρισμό project-based δουλειάς στο portfolio των brands της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η GroupM του ομίλου WPP προβλέπει πως η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί κατά 4,4%, παρά την οικονομική αβεβαιότητα που έχουν προκαλέσει η ψήφος του Brexit και η εκλογή του Donald Trump στις Ηνωμένες Πολιτείες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σημαντική πρωτοβουλία στον τομέα της απασχόλησης αναλαμβάνει η British American Tobacco Hellas, με στόχο την ένταξη στην αγορά εργασίας ευπαθών κοινωνικών ομάδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Stoiximan Running Team συμμετείχε στο Μεγάλο Μαραθώνιο της Αθήνας στηρίζοντας τους σκοπούς του Σικιαριδείου Ιδρύματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία τροφίμων 300.000 γεύματα βρεφικών τροφών σε όλη την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory