To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

GroupM: Στο 4,4% η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης

GroupM: Στο 4,4% η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης
Η GroupM του ομίλου WPP προβλέπει πως η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί κατά 4,4%, φτάνοντας στα 547 δισεκατομμύρια δολάρια, παρά την οικονομική αβεβαιότητα που έχουν προκαλέσει η ψήφος του Brexit και η εκλογή του Donald Trump στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Το digital επισημαίνεται σαν ο παράγοντας που συνεχίζει να καθοδηγεί τη δαπάνη, με το μερίδιό του να αγγίζει το 33% την επόμενη χρονιά. Το 2016, το digital δέσμευσε 72 σεντς από κάθε νέο διαφημιστικό δολάρια, ενώ το αντίστοιχο τηλεοπτικό μερίδιο ήταν 21 σεντς.

Την επόμενη χρονιά, η GroupM εκτιμά πως το digital θα δεσμεύσει 77 σεντς και η τηλεόραση 17. Η πρόβλεψη για αύξηση 4,4% είναι παρόμοια με αυτή που είχε κάνει η GroupM νωρίτερα μέσα στο 2017, η οποία είχε φτάσει στο 4,3%. Η έκθεση αναφέρει πως Ηνωμένες Πολιτείες και Κίνα θα καλύπτουν τη μισή από τη συνολική καθαρή ανάπτυξη το 2016 και το 2017, ενώ επισημαίνεται πως η ψήφος του Brexit τον Ιούνιο δεν "επηρέασε τη διαφήμιση στο Ηνωμένο Βασίλειο", διατηρώντας έτσι την πρόβλεψη ανάπτυξης στο 7%.  Για τις ΗΠΑ, η πρόβλεψη βελτιώθηκε στο 3,2% από το προηγούμενο 3,1%, χάρη κυρίως στην ανάπτυξη της τηλεόρασης (από το 3,4% στο 4,1%).

Σχολιάζοντας τα παραπάνω, ο futures director της Group M, Adam Smith ανέφερε πως... "η διαφημιστική ανάπτυξη έχει επισκιάσει τον μακρύ, μικρό και επίπεδο κύκλο ανάκαμψης της παγκόσμιας οικονομίας από το 2010. Οι νέες προβλέψεις επισημαίνουν πως η ιστορία της διαφήμισης στους καιρούς μας είναι δομική και όχι κυκλική. Έχουν περάσει 20 χρόνια από τότε που το internet έγινε μετρήσιμο διαφημιστικό μέσο και το digital παραμένει η μηχανή της διαφημιστικής ανάπτυξης. Υπάρχουν επιλογές, ευκαιρίες, αλλά και ρίσκα".  
TAGS: GroupM