Alfa Romeo: Δημιουργικό spec για νέο SUV
Η Alfa Romeo έχει ξεκινήσει αναζήτηση διαφημιστικής εταιρείας για τη δημιουργία παγκόσμιας καμπάνιας για ένα νέο SUV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Alfa Romeo έχει ξεκινήσει αναζήτηση διαφημιστικής εταιρείας για τη δημιουργία παγκόσμιας καμπάνιας για ένα νέο SUV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Grey επέλεξε τον επικεφαλής Λατινικής Αμερικής, Alain Groenendaal για να διαδεχθεί τον David Patton στην καθοδήγηση της περιφέρειας ΕΜΕΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υψηλότερα ποσοστά ανάπτυξης από Publicis, Omnicom, ενώ εκκρεμούν οι ανακοινώσεις του WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Lidl Hellas στηρίζει τη δράση «Δεκατιανό στο Σχολείο» των Υπουργείων Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η PepsiCo συμμετέχει στο πρόγραμμα «Δεκατιανό στα Σχολεία», προσφέροντας γεύματα σε περισσότερους από 11.000 μαθητές σε 68 σχολεία της Αττικής σε εβδομαδιαία βάση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο γαλλικός όμιλος διαφήμισης και επικοινωνίας Publicis, παρουσίασε οριακή κάμψη 0,4% στα ενοποιημένα έσοδα για το τρίτο οικονομικό τρίμηνο του 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα τηλεοπτική καµπάνια από τη MAGIQ DOORZ για τη νέα γενιά αναψυκτικών λουξ plus ‘n light, τα µόνα µε φυσικά γλυκαντικά, χωρίς ζάχαρη, 60% λιγότερες θερµίδες και όλη την αυθεντική γεύση λουξ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η δέσμευση της Coca-Cola Τρία Έψιλον να εφαρμόζει βέλτιστες πρακτικές αειφόρου ανάπτυξης στη λειτουργία και τα προϊόντα της, αναγνωρίστηκε με 2 σημαντικές διακρίσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αξιοποιώντας την ποικιλομορφία της περιφέρειας, το Discover Greece εντάσσει στον σχεδιασμό του για το 2016-2017 την προβολή της Δυτικής Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε αναζήτηση στρατηγικού δημιουργικού συνεργάτη για το παγκόσμιο λανσάρισμα ενός νέου smartphone, βρίσκεται η Huawei.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Red design consultants για 2η συνεχόμενη φορά στο Παρίσι, με τη δημιουργία του εκθεσιακού περιπτέρου της PALIRRIA στη διεθνή έκθεση SIAL 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο διοργανώνει το 14ο ετήσιο συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με θέμα: «Επαναπροσδιορίζοντας το όραμα ΕΚΕ: Καινοτομία, Κυκλική Οικονομία, Συμμετοχή», στις 3 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory