To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ξεχωρίζει ο Interpublic στο τρίτο τρίμηνο

Ξεχωρίζει ο Interpublic στο τρίτο τρίμηνο
Ο όμιλος Interpublic παρουσίασε "σταθερές" αυξήσεις εσόδων και κέρδους για το τρίτο τρίμηνο του έτους και αναβάθμισε την πρόβλεψη για την οργανική ανάπτυξη του συνολικού έτους, μεταξύ 4% και 5%.

Ο ιδιοκτήτης όμιλος των εταιρειών McCann και MullenLowe - μεταξύ άλλων - είχε αύξηση εσόδων 3%, με συνέπεια αυτά να ανέλθουν σε 1,92 δισ. δολάρια και με οργανική ανάπτυξη 4,3% για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στο τέλος Σεπτεμβρίου.

Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός πως ο IPG έχει παρουσιάσει την υψηλότερη οργανική ανάπτυξη από τους λοιπούς μεγάλους ομίλους διαφήμισης κι επικοινωνίας που έχουν ανακοινώσει οικονομικά αποτελέσματα (Omnicom 3,2% και Publicis 0,2%), ενώ εκκρεμεί η σχετική ανακοίνωση του WPP.

Το λειτουργικό όφελος για το εξεταζόμενο τρίμηνο αυξήθηκε κατά 8% σε ετήσια βάση, στα 207,2 εκατομμύρια δολάρια. Γεωγραφικά, η ανάπτυξη στις ΗΠΑ (1,8%) έμεινε πίσω σε σχέση με τον γενικό μέσο όρο, ενώ οι διεθνείς επιχειρήσεις βελτιώθηκαν κατά 8,1%.

Ο chairman και chief executive του ομίλου, Michael Roth ανέφερε σχετικά: "Το τρίμηνο παρουσίασε σταθερές αυξήσεις σε έσοδα και κέρδη, με το μομέντουμ να είναι θετικό για μια ευρεία σειρά υπηρεσιών στο δημιουργικό, τo marketing και τις media προσφορές. Οι ψηφιακές μας δυνατότητες συνεχίζουν να αποτελούν σημαντικό οδηγό ανάπτυξης, κάτι που δείχνει πως παραμένουμε στο πνεύμα του σημερινού περίπλοκου media και marketing πεδίου".

Αναφορικά με τις προβλέψεις για το σύνολο του έτους, είπε: "Με βάση την ισχύ των προσφορών και της απόδοσής μας στα οργανικά έσοδα στο εννεάμηνο, το θεωρούμε πρέπον να αυξήσουμε τον στόχο ανάπτυξης στο 4% με 5%".  
TAGS: Interpublic