To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Οι ισοτιμίες έφεραν οριακή κάμψη

Publicis: Οι ισοτιμίες έφεραν οριακή κάμψη
Ο γαλλικός όμιλος διαφήμισης και επικοινωνίας Publicis, παρουσίασε οριακή κάμψη 0,4% στα ενοποιημένα έσοδα για το τρίτο οικονομικό τρίμηνο του 2016, καθώς από τα 2,325 δισ. ευρώ της αντίστοιχης περσινής περιόδου, φέτος έπεσε στα 2,315 δισ.

Οι συναλλαγματικές ισοτιμίες επηρέασαν αρνητικά τα έσοδα, κατά 45 εκατομμύρια ευρώ, ενώ οι καθαρές εξαγορές συνεισέφεραν 31 εκατομμύρια στα έσοδα του τρίτου τριμήνου. Σε σταθερές συναλλαγματικές τιμές, σημειώθηκε ανάπτυξη 1,5%.

Παράλληλα, η οργανική ανάπτυξη του τριμήνου ανήλθε στο ελάχιστο 0,2%, εξέλιξη που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στους χαμένους media λογαριασμούς του καλοκαιριού του 2015, ενώ ο αντίκτυπος των απωλειών αυτών μπορεί να είναι πιο έντονος στο τέταρτο τρίμηνο.

"Το τέταρτο τρίμηνο χαρακτηρίζεται συνήθως από την αβεβαιότητα, η οποία περιβάλλει τη διαχείριση του μπάτζετ των διαφημιζόμενων. Προσεγγίζουμε το 2017 με επιφυλάξεις, με δεδομένη την έλλειψη ξεκάθαρης εικόνας από το αποτέλεσμα που θα φέρουν οι εκλογές των ΗΠΑ, της Γερμανίας και της Γαλλίας και τις συνέπειες του Brexit, όχι μόνο για το Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά και για την υπόλοιπη Ευρώπη" ανέφερε η ανακοίνωση του ομίλου.   
TAGS: Publicis, M2M