Τέλος στη σχέση Premier League - Barclays
Τέλος στη χορηγική της συνεργασία με τη Barclays βάζει η βρετανική ποδοσφαιρική λίγκα από το 2016 και μετά, ενώ δεν θα ξαναχρησιμοποιήσει όνομα χορηγού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέλος στη χορηγική της συνεργασία με τη Barclays βάζει η βρετανική ποδοσφαιρική λίγκα από το 2016 και μετά, ενώ δεν θα ξαναχρησιμοποιήσει όνομα χορηγού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει ρόλο που δεν έχει προσδιοριστεί ακόμα, ο Marc Mathieu.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερες από οκτώ ώρες καθημερινά καταναλώνουν οι άνθρωποι σε media, σύμφωνα με την Media Consumption Forecast.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ OgilvyOne προχώρησε στο λανσάρισμα ενός εργαστηρίου, που θα είναι έχει σαν στόχο να βοηθήσει τους πελάτες να κατανοήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Grey Athens PR σχεδίασε και υλοποίησε το επίσημο “opening” του ΑΘΗΝΕΟ, του νέου χώρου Δημιουργικής Ζυθοποιίας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH σειρά με τους φανατικούς τηλεθεατές, έρχεται την Κυριακή 21 Ιουνίου, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ με την Αμερική, αποκλειστικά στο Novacinema 1 & 1 HD!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα κανάλια Novacinema υποδέχονται μία νέα, μοναδική σειρά της ΗΒΟ, ταυτόχρονα με την Αμερική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ L’Oréal Hellas επιλέγει το δίκτυο της Linkwise για το σύνολο των affiliate ενεργειών της, με στόχο την περαιτέρω ενδυνάμωση της ψηφιακής επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο τερμάτησε η Heineken στον τελικό του Σαββάτου. Κάποια στιγμή το tl μας στο twitter ήταν γεμάτο tweets Heineken και χρηστών που τον έβλεπαν και σχολίαζαν μέσω twitter.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναθεώρηση των παγκόσμιων media buying and planning επιχειρήσεών της ξεκινά η Mondelez, σε μια προσπάθεια να ενοποιήσει το ρόστερ συνεργατών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ferrero προχώρησε στην πρόσληψη της PHD για την ανάθεση χειρισμού των media δραστηριοτήτων της στις αναπτυσσόμενες αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑσυναγώνιστη μοιάζει εκτός γηπέδου η Μπαρτσελόνα, λίγες ώρες πριν τον τελικό του φετινού Champions League με αντίπαλο τη Γιουβέντους, καθώς οι Καταλανοί υπερέχουν σε brand ισχύ και εμπορικά έσοδα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory