GroupM: Αύξηση 7,8% του παγκόσμιου ad spend
Η GroupM δημοσίευσε μια νέα πρόβλεψη, που προβλέπει μεγαλύτερη αύξηση των παγκόσμιων διαφημιστικών δαπανών, με τα έσοδα που προβλέπεται να αυξηθούν κατά 7,8% το 2024 στα 989,8 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτή η ανοδική τάση προβλέπεται να συνεχιστεί το 2025, με επιπλέον αύξηση 6,8%. Τα νέα στοιχεία είναι μια αναθεώρηση των προβλέψεων Δεκεμβρίου της GroupM, οι οποίες προέβλεπαν μια πιο μέτρια ανάπτυξη (5,3%) για το 2024.
Με την τρέχουσα δυναμική, ο κλάδος των διαφημίσεων θα ξεπεράσει το ορόσημο των τρισεκατομμυρίων δολαρίων το 2025 - ένα χρόνο νωρίτερα από ό,τι προέβλεπε προηγουμένως η GroupM. Συγκεκριμένα και ανά χώρα, η Κίνα είχε ανάπτυξη 14,0%, η Βραζιλία 11,3%, η Ινδία 9,5%, η Γαλλία 8,6%, οι ΗΠΑ 5,8%, ο Καναδάς 5,7%, η Η.Β. 4,9%, η Ιαπωνία: 4,5%, η Γερμανία 4,1% και η Αυστραλία 1,1%. Η GroupM πρόσθεσε ότι οι ΗΠΑ και η Κίνα αποτελούν το 57,1% των παγκόσμιων εσόδων από διαφημίσεις. Οι ΗΠΑ και η Κίνα φιλοξενούν επίσης 22 από τους 25 κορυφαίους media sellers παγκοσμίως, που αντιπροσωπεύουν πάνω από το 40% του παγκόσμιου ΑΕΠ. Ανά κανάλι επικοινωνίας η ανάπτυξη, σύμφωνα με τη νέα έκθεση, καταγράφηκε ως εξής: Το Digital κατέγραψε +10%, το Search +5,3%, τα Retail Media +17,5%, το Audio +0,8%, η τηλεόραση +2,7%, το ΟΟΗ +11,5%, το Print -3% και ο κινηματογράφος +7,1%.
Τέλος, η GroupM εκτιμά ότι το 69,5% των εσόδων από διαφημίσεις θα προέρχονται από την Tεχνητή Nοημοσύνη το 2024, με το ποσοστό να φτάνει το 94,1% έως το 2029, τρία χρόνια νωρίτερα από ό,τι προβλεπόταν.