Νέα διεθνής διάκριση για τη Red design
FAB Creative Excellence Award για την ταυτότητα του TATOΪ Club, στα FAB AWARDS 2015 του Λονδίνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑFAB Creative Excellence Award για την ταυτότητα του TATOΪ Club, στα FAB AWARDS 2015 του Λονδίνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Goody’s, μέλος του Ομίλου ΜΙG, περνάνε στη νέα εποχή των Goody’s Burger House και με τη βοήθεια της Cream και της Rascal, λανσάρονται εκ νέου με μια καμπάνια που «φαίνεται και είναι καινούργια».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Menno Lammerts van Bueren, Διευθυντής Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για την ελληνική αγορά ζύθου και τη φιλοσοφία και τη στρατηγική της εταιρείας όσον αφορά την επικοινωνία και το marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο περιοδικό ‘High Life’ της British Airways δημοσίευσε στο τεύχος Ιουνίου ένα αφιέρωμα 4 σελίδων σε απομακρυσμένα και ανεξερεύνητα ελληνικά νησιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ General Mills προστέθηκε στο γκρουπ των μεγάλων διαφημιζόμενων που προχωρούν σε αναθεώρηση των media συνεργασιών τους το τελευταίο διάστημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑν και μετά το τέλος της σχέσης με τη BBH, η εταιρεία είχε ανακοινώσει πως μεταφέρει in-house το δημιουργικό των δυο Brands, τελικά άλλαξε γνώμη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε έμφαση στα θέματα του τουρισμού, των αερομεταφορών και του τουριστικού Real Estate, επανέρχεται ανανεωμένο στο SBC το Tourism Today.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα θέματα και τις τάσεις που θα απασχολήσουν άμεσα την αγορά του programmatic καταγράφει η νέα μελέτη που έδωσε στην δημοσιότητα η Magna Global, της IPG Mediabrands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα διοργανώνει δωρεάν η Ελληνοαμερικανική Ένωση, εκ μέρους της κοινοπραξίας του ευρωπαϊκού έργου Farm Inc.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο διάστημα 13-16 Οκτωβρίου η 22η διοργάνωση, που έχει θέμα το “Transformation, liberation and creative culture”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτριμωγμένη η Παγκόσμια Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία από το σκάνδαλο διαφθοράς, απειλούν με \"αναθέωρηση σχέσης\" οι βασικοί χορηγοί!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓιορτή για το Professional Diploma in Digital Marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory