Καμπάνια της Marketing Greece για τη Χαλκιδική
Η Marketing Greece υλοποιεί νέα καμπάνια για τη Χαλκιδική, σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής για την ανάδειξη του προορισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Marketing Greece υλοποιεί νέα καμπάνια για τη Χαλκιδική, σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής για την ανάδειξη του προορισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναζητά νέο δημιουργικό συνεργάτη, ταυτόχρονα με το κλειστό spec που «τρέχει» στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙστότοπο ενημέρωσης για τους κινδύνους και την ορθή χρήση του διαδικτύου δημιούργησε η Cyta Ελλάδος, σε συνεργασία με τη Wedia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιάκριση στην κατηγορία προϊοντικού σχεδιασμού για τα μοντέλα Portégé Z20t και Chromebook 2.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκέντρωσε σε αυτές τις δυο εταιρείες το σύνολο των διαφημιστικών, media και ψηφιακών της επιχειρήσεων για τα μεγάλα brands της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε παγκόσμια αναθεώρηση των Media επιχειρήσεών της, για πρώτη φορά μετά από επτά χρόνια, προχωράει η Visa.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Ο Πόλεμος των Άστρων», ο απόλυτος κινηματογραφικός μύθος γίνεται κανάλι, αποκλειστικά στη Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η παροχή βοήθειας στα brands, προκειμένου να διαχειριστούν αποτελεσματικά μεγάλες ποσότητες data.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ομάδα των 100 δρομέων της Mercedes-Benz τερμάτισε στον 10ο Διεθνή Μαραθώνιο «Μέγας Αλέξανδρος» της Θεσσαλονίκης με την υποστήριξη του Σάκη Ρουβά!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία γίνεται μέλος της Ένωσης στον τομέα Integrated Marketing Communications (IMC).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑσκεί καθήκοντα global co-president στη Havas Worldwide και chairman στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο MEC Commerce θα επικεντρώσει το ενδιαφέρον του στην περιφέρεια Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory