To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σε BBDO και OMD η Bacardi

Σε BBDO και OMD η Bacardi
Σε BBDO και OMD η Bacardi

Τη  συγκέντρωση του συνόλου των διαφημιστικών, media και ψηφιακών της επιχειρήσεων για τα μεγάλα brands της, στις BBDO Worldwide και OMD Worldwide (αμφότερες του ομίλου Omnicom) ανακοίνωσε η Bacardi.

Οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις της εταιρείας οινοπνευματωδών ήταν διασκορπισμένες σε 700 εταιρείες (μεταξύ τους οι Leo Burnett και McCann Erickson), με τη συνολική τους αξία να ξεπερνά τα 175 εκατομμύρια δολάρια. Σε ότι αφορά τα μεγάλα brands που βρίσκονται στο portfolio της Bacardi, αυτά είναι τα Bacardi Rum, Martini, Bombay Sapphire, Grey Goose και William Lawson’s.

\"Στόχος μας είναι να πετύχουμε καλύτερες συνεργασίες και να δημιουργήσουμε στενότερη ευθυγράμμιση μεταξύ των παγκόσμιων και τοπικών μας δραστηριοτήτων\" ανέφερε ο chief executive της Bacardi Limited, Mike Dolan, προς εξήγηση της εξέλιξης αυτής. Με την ενεργοποίηση να είναι άμεση, η BBDO θα είναι υπεύθυνη για τη δημιουργική και στρατηγική ανάπτυξη του συνόλου της διαφήμισης για τα Bacardi brands, ενώ η OMD θα ηγηθεί του planning and buying σε social, digital και media πλατφόρμες, εστιάζοντας το ενδιαφέρον στους millennial καταναλωτές.

Σημειώνεται πως η BBDO είναι υποχρεωμένη να εγκαταλείψει τον χειρισμό των λογαριασμών των Belvedere Vodka (ΗΠΑ) και Famous Grouse (Ηνωμένο Βασίλειο), για την αποφυγή διενέξεων.