To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Barilla: Spec και στη Β. Αμερική

Barilla: Spec και στη Β. Αμερική
Barilla: Spec και στη Β. Αμερική

Σε αναθεώρηση του δημιουργικού της λογαριασμού για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών φαίνεται πως βρίσκεται η Barilla, ταυτόχρονα με το κλειστό spec που «τρέχει» στην Ελλάδα το τοπικό παράρτημα της εταιρείας ζυμαρικών.

Εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε τη διακοπή συνεργασίας με τη Y&R Chicago, τονίζοντας πως «βρίσκεται σε εξέλιξη μια φυσιολογική αναθεώρηση στις ΗΠΑ και έχουν προσκληθεί ήδη εταιρείες για να μας δείξουν τη δουλειά τους». Σε ανακοίνωσή της, η Y&R ξεκαθάρισε πως «επέλεξε να μη συμμετάσχει στη διαδικασία και εύχεται στη Marketing ομάδα της Barilla να έχει επιτυχία στην εύρεση του νέου δημιουργικού της συνεργάτη στη Βόρεια Αμερική».

Σύμφωνα με την Kantar Media, η Barilla ξόδεψε περί τα 28,7 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα media στις ΗΠΑ το 2014. Η αναθεώρηση προκύπτει σε συνέχεια της απόφασης της εταιρείας να προσλάβει τον Νοέμβριο την 360i του ομίλου Dentsu Aegis για το χειρισμό του digital στις ΗΠΑ, σε μια συνεργασία που καλύπτει digital και social marketing.