Η προσπάθεια της Ελλάδας στον OTE TV
Ο αγώνας της Ελλάδας με αντίπαλο την Ουγγαρία για τα προκριματικά του Euro 2016 στη Γαλλία, θα προβληθεί στον ΟΤΕ TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ αγώνας της Ελλάδας με αντίπαλο την Ουγγαρία για τα προκριματικά του Euro 2016 στη Γαλλία, θα προβληθεί στον ΟΤΕ TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τις 4 Απριλίου, η κλασική ταινιοθήκη της Disney θα προβάλλεται στα κινηματογραφικά κανάλια της Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική η συνεισφορά των digital media, που αυξάνουν διαρκώς το μερίδιό τους στο σύνολο της δαπάνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία αναψυκτικών έχει κάνει κρούση σε διαφημιστικές εταιρείες για να αντικαταστήσει (πιθανόν) την ενέργεια \"Open Happiness\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνέργεια στην Τεχνόπολη, στην οποία πάνω από 20.000 άτομα «Διασκεδάσουν το Μυαλό τους».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροωθητική ενέργερια με τίτλο I love cooking with SUNSWEET και κύριο πρόσωπο τον σεφ Δημήτρη Σκαρμούτσο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο γραφείο της διαφημιστικής στη Νέα Υόρκη διαδέχεται την Ogilvy & Mather.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι πρώτοι 40 ομιλητές που θα λάβουν μέρος στο φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ οικονομική επιβράβευση του CEO του ομίλου WPP για τις επιδόσεις του, προκαλεί αντιδράσεις σε μετόχους και επενδυτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛανσάρισμα στην Ευρώπη από τις 19 Μαρτίου και υποστήριξη από YouTube, αλλά και τα social media κανάλια της μάρκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙκανοποίηση για το concept «village», το οποίο αναμένεται να επεκταθεί την τρέχουσα χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μάρκα με την καλύτερη φήμη στην κατηγορία των αυτοκινήτων στην Ελλάδα, λαμβάνοντας έτσι ψήφο εμπιστοσύνης από τους Έλληνες καταναλωτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory