Νέος διευθυντής marketing στην Αθηναϊκή
Ο Menno Lammerts van Bueren διαδέχεται τον Alexander Koch στην εταιρεία ζύθου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Menno Lammerts van Bueren διαδέχεται τον Alexander Koch στην εταιρεία ζύθου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην εξαγορά της Press και content εταιρείας Relaxnews που έχει την έδρα της στο Παρίσι, ετοιμάζεται να προχωρήσει ο όμιλος, αντί 15 εκ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι μεγάλοι τελικοί των Κυπέλλων μπάσκετ Ισπανίας και Ιταλίας, θα προβληθούν μόνο στον OTE TV αυτό το σαββατοκύριακο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος επενδύει στην αίσθηση που υπάρχει πως η φετινή χρονιά είναι η \"χρονιά του content\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμια συνεργασία με τη Somethin\' Else για να βελτιώσει την επαφή της με τους φιλάθλους εντός κι εκτός Ιταλίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕστιάζει στις αγορές Ευρώπης και ΗΠΑ, με στόχο να προβάλει την υπηρεσία Insider Experiences.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιοργανώνεται το διήμερο 12-13 Μαρτίου, με θέμα HAPCO / EFAPCO Think FORUM.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Interpublic παρουσίασε οφέλη στο τέταρτο τρίμηνο και στο σύνολο του τελευταίου οικονομικού έτους, με τα κέρδη να αυξάνονται κατά 84%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι συνδρομητές των καναλιών Novacinema θα απολαμβάνουν σε Α’ τηλεοπτική προβολή και ταινίες παραγωγής της Village Roadshow Pictures.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις εταιρείες SMG και ZenithOptimedia περνάει το σύνολο χειρισμού του programmatic.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε λιγότερο από ένα χρόνο, η υπηρεσία της Nova έχει ξεπεράσει τους 100 χιλιάδες ενεργούς χρήστες!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρέμεινε στην τρίτη θέση των ομίλων μάρκετινγκ και επικοινωνίας, παγκοσμίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory