
Κέντρο Αειφορίας: Μια ιστορία παγκόσμιας πρωτοπορίας!
Μια από τις πρώτες εταιρείες παγκοσμίως που δραστηριοποιήθηκαν στο χώρο της παροχής εξειδικευμένων εκπαιδευτικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών στην Εταιρική Υπευθυνότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια από τις πρώτες εταιρείες παγκοσμίως που δραστηριοποιήθηκαν στο χώρο της παροχής εξειδικευμένων εκπαιδευτικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών στην Εταιρική Υπευθυνότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα νέα επεισόδια του 6ου κύκλου, προβάλλονται κάθε Δευτέρα 22:45 στο FOX, λιγότερο από 24 ώρες μετά την Αμερική ενώ είναι διαθέσιμα on demand μέσω FOX Play.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε η επίσημη ανακοίνωση της νέας πρέσβειρας της σειράς περιποίησης προσώπου, EXELIA Cosmetics.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το iF DESIGN AWARD 2016 τιμήθηκε η ΙΚΕΑ, για το φωτιστικό γραφείου RIGGAD.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Facebook λανσάρει μια νέα πλατφόρμα, που ονομάζεται Canvas, μέσω της οποίας τα brands μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια σειρά από εργαλεία για τη δημιουργία \"καθηλωτικών\" εμπειριών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο 17,3% η αύξηση τζίρου του ομίλου, με τον Yannick Bollore να κάνει λόγο για \"άλλη μια χρονιά ρεκόρ\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ στρατηγική συνεργασία με τη Warner Music έχει αποδώσει καρπούς για την ανεξάρτητη ελληνική δισκογραφική εταιρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της μεγάλης πρεμιέρας «Mad Max: Ο δρόμος της οργής» που θα προβληθεί την πρώτη Κυριακή του μήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην οργάνωση και υλοποίηση online προγράμματος επικοινωνίας για τους φακούς επαφής ACUVUE®, της εταιρείας Johnson & Johnson Vision Care Companies πραγματοποίησε η Giraffes in the Kitchen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη διαφημιστική συνεργάτιδα της βρετανικής ποδοσφαιρικής λίγκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO διεθνής μη κερδοσκοπικός οργανισμός συγκέντρωσε περισσότερους από 200 εκπροσώπους της επιχειρηματικής κοινότητας της χώρας στην ετήσια εκδήλωσή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα επικοινωνία, που συνδυάζει το δυναμικό παρόν με το ένδοξο παρελθόν, παρουσιάζει το “Astir Palace” με την υπογραφή της McVictor & Ηamilton.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory