
Cloudbiz: Customer experience meets loyalty strategy
Εξειδικευμένο workshop από την CLOUDBIZ για βέλτιστες πρακτικές στα προγράμματα CRM και επιβράβευσης πελατών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξειδικευμένο workshop από την CLOUDBIZ για βέλτιστες πρακτικές στα προγράμματα CRM και επιβράβευσης πελατών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ετήσιος θεσμός του ΕΙΠ της ΕΕΔΕ, θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 10 και 11 Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Magna Global τoυ ομίλου Interpublic προχώρησε στη σύναψη πολυετούς συμφωνίας με το YouTube και με στόχο να επενδύσει 250 εκατομμύρια δολάρια στο digital video.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε παγκόσμιο ρόλο η CEO Lori Hiltz, η οποία θα συνεργάζεται, πλέον, με τους global brands chief executives.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κλινική ΡΕΑ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας, προσφέρει σε μια τυχερή νικήτρια ένα μοναδικό wall-painting παιδικού δωματίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία - μέλος της IPG Mediabrands, ανακοίνωσε την ενίσχυση των strategy ικανοτήτων της, με την πρόσληψη της Kate Bower για τον ρόλο της global Chief Strategy Officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος WPP έχει ξεκινήσει να εξετάζει περιπτώσεις εξωτερικών υποψήφιων για την μελλοντική αντικατάσταση του Sir Martin Sorrell στη θέση του chief executive.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο B.U. καλεί τις νέες κοπέλες να ανεβάσουν την αφιλτράριστη φωτογραφία τους με το hashtag #BUNoFilter σε ειδικό microsite και να δηλώσουν τη διάθεσή τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔέσμη πρωτοβουλιών για ευπαθείς ομάδες της κοινωνίας ανέπτυξε κατά το 15θήμερο έως το Πάσχα η INTERAMERICAN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοινώθηκε η shortlist του θεσμού του IAB Europe, που αναδεικνύει νικητές σε οκτώ κατηγορίες από τη διαφημιστική και digital βιομηχανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση 10,5% στον τζίρο του πρώτου τριμήνου του οικονομικού του έτους, παρουσίασε ο όμιλος WPP, ωστόσο οι πελάτες παραμένουν επιφυλακτικοί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Τελετή Παράδοσης της Ολυμπιακής Φλόγας πραγματοποιήθηκε στο κατάμεστο Καλλιμάρμαρο, όπου πάνω από 30.000 Έλληνες, ένωσαν τη φωνή τους με το Σάκη Ρουβά, εμψυχώνοντας τους Έλληνες Αθλητές!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory