
LG: Το πρώτο διαφημιστικό για το Super Bowl
Ο Liam Neeson μεταφέρει την τεχνολογία της OLED TV από το μέλλον στο παρόν με το πρώτο διαφημιστικό της LG στο Super Βowl.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Liam Neeson μεταφέρει την τεχνολογία της OLED TV από το μέλλον στο παρόν με το πρώτο διαφημιστικό της LG στο Super Βowl.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα κανάλια Novacinema υποδέχονται μία νέα συναρπαστική σειρά με λαμπερό cast ηθοποιών!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDeal για την εξαγορά της digital-marketing creative εταιρείας Resource/Ammirati.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ CEO Βορείου Αμερικής, Rich Stoddart αντικαθιστά τον Bernardin στην κεφαλή της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Facebook παρουσίασε αύξηση 57% στα διαφημιστικά του έσοδα για το τέταρτο τρίμηνο του 2015, καθοδηγούμενο από την «έκρηξη» του mobile.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Isobar δημιουργεί το πρώτο branded escape room στην Ελλάδα για το Oreo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπέλεξε τον Pelle Sjoenell από το γραφείο του L.A., ώστε να επιβλέπει τη δημιουργική δουλειά στα διάφορα γραφεία της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάθεση καθηκόντων στη Leslie Berland από την American Express, ώστε να επαναφέρει το δίκτυο στο δρόμο της ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Stella Artois προβάλει τη συνεργασία της με τη Water.org για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυναμικό \"παρών\" έδωσε το «We do local» ως χορηγός της τακτικής γενικής συνέλευσης των μελών της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής, που πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝτοκιμαντέρ αποκαλύπτει τι σκέφτονται στην πραγματικότητα τα αγόρια για το σεξ όταν νομίζουν ότι τα κορίτσια δεν τους παρακολουθούν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόθεση της online search εταιρείας να καθαρίσει το online ad οικοσύστημά της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory