FCA: Στην GSD&M η μάρκα Dodge
Η Fiat Chrysler Automobiles επέλεξε την GSD&M για τον χειρισμό του δημιουργικού λογαριασμού της μάρκας Dodge, έπειτα από τη διακοπή συνεργασίας με την W+K.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Fiat Chrysler Automobiles επέλεξε την GSD&M για τον χειρισμό του δημιουργικού λογαριασμού της μάρκας Dodge, έπειτα από τη διακοπή συνεργασίας με την W+K.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H SAS προετοιμάζει την επόμενη γενιά στελεχών στη χρήση Business Analytics εργαλείων με τη δημιουργία Joint Certificate Προγραμμάτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο επιτυχημένος θεσμός «Γειτονιά Αλληλεγγύης» της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas βρίσκει φιλοξενία στο Περιστέρι τις προσεχείς ημέρες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο επικεφαλής των βρετανικών πωλήσεων Rob Bassett θα αναλάβει τον ρόλο του head πολυεθνικής διαφήμισης σε Ην. Βασίλειο και Ε.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μεγαλύτερη συνεργατική κοινοπραξία ανεξάρτητων εταιρειών integrated επικοινωνίας, προχώρησε στην πρόσληψη του Richard Tsang για την ανάθεση καθηκόντων Global Chairman.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το κατάστημα ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκη ανέλαβε τον σχεδιασμό, την επίπλωση & την διακόσμηση της βιβλιοθήκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μ. Αλεξίου του CSR Hellas και Δ. Παπαλεξόπουλος του Ομίλου Α.Ε. Τσιμέντων ΤΙΤΑΝ, συμμετείχαν στην πρώτη συνάντηση της Ομάδας Ηγετών του EP4Y.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ποιοί όροι του spec των ΗΠΑ έφεραν την αποχώρηση του WPP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Malaysia Airlines προχώρησε στην πρόσληψη της Mindshare και τη m/SIX του ομίλου GroupM, για τον χειρισμό των Media επιχειρήσεών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Φιναλίστ από είκοσι Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, διεκδικούν την κορυφή του Καινοτόμου Επιχειρηματικού Διαγωνισμού με Προσομοιωτή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Ίδρυμα της Coca Cola ανακοίνωσε την προσφορά δωρεάς ύψους $50,000 στο ελληνικό πρόγραμμα επιχειρηματικότητας “Venture Garden”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι δέκα υποψήφιες ιδέες θα διεκδικήσουν χρηματοδότηση, συμβουλευτική καθοδήγηση και υπηρεσίες επιχειρηματικής υποστήριξης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory