
P&G: Παγκόσμια αναθεώρηση για το Fairy
Τις παγκόσμιες διαφημιστικές της συνεργασίες, αναφορικά με το υγρό καθαριστικό Fairy, αναθεωρεί η μητρική εταιρεία Procter & Gamble.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις παγκόσμιες διαφημιστικές της συνεργασίες, αναφορικά με το υγρό καθαριστικό Fairy, αναθεωρεί η μητρική εταιρεία Procter & Gamble.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώληση του 30% του μετοχικού μεριδίου της βρετανικής της μονάδας στη managment ομάδα της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Tommy Hilfiger group ανακοίνωσε την παγκόσμια διαφημιστική του καμπάνια για την Άνοιξη του 2016 με τίτλο “Wish You Were Here”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέες ΙΤ εφαρμογές και υπηρεσίες που βασίζονται στο cloud, προστίθενται στις ολοκληρωμένες λύσεις τεχνολογίας COSMOTE Business IT Solutions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην απόκτηση μετοχικού μεριδίου της διαφημιστικής εταιρείας του Samsung Group, Cheil Worldwide, σκέφτεται να προχωρήσει ο γαλλικός όμιλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα παγκόσμια καμπάνια ανέπτυξε η μάρκα αποσμητικού της Unilever, που έχει στόχο να ενθαρρύνει τους άντρες καταναλωτές να εκφράσουν τους εαυτούς τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ανατρεπτικό μακρινό ταξίδι στην Αθήνα των 60’s, 70’s & 80’s ξεκινάει παρέα με μία Amstel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμπλήρωμα στην ενότητα Cyber and Mobile Lions ανακοίνωσε η οργανωτική επιτροπή του Festival.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠληροφορίες του Business Insider αναφέρουν πως οι χρήστες του, παρακολουθούν περί τα 7 δισ. video clips σε καθημερινή βάση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ L\' Oreal προχώρησε σε συμφωνία με την 69χρονη ηθοποιό και ακτιβίστρια Susan Sarandon, προκειμένου να ενταχθεί στο ρόστερ των celebrity ambassadors.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι κορυφαίοι παίκτες βρέθηκαν στο μεγαλύτερο τουρνουά για το Κύπελλο Ελλάδος PES 2016 στο κατάστημα της Κωτσόβολος στο The Mall Athens!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Marketing Greece είναι θερμός υποστηρικτής του πρώτου φεστιβάλ ελληνικού κινηματογράφου στο Βερολίνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory