To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στη GroupM τα παγκόσμια media της Malaysia Airlines

Στη GroupM τα παγκόσμια media της Malaysia Airlines
Η Malaysia Airlines προχώρησε στην πρόσληψη της Mindshare και τη m/SIX του ομίλου GroupM, για τον χειρισμό των Media επιχειρήσεών της.

Η αεροπορική εταιρεία, η οποία προσπαθεί να ανακάμψει έπειτα από ένα πολύ άσχημο 2014, που τη βρήκε να χάνει δυο αεροσκάφη της, αποφάσισε να συγκεντρώσει σε μικρό αριθμό εταιρειών το global channel planning, το media buying and optimisation και το search marketing.

Οι εν λόγω επιχειρήσεις ήταν διαμοιρασμένες σε IPG Mediabrands, Starcom, Zenith και Havas Media Group, ωστόσο τώρα συγκεντρώνονται στις Mindshare και m/SIX. Το σύνολο του global digital buying θα διαχειρίζεται από το γραφείο της GroupM στη Μαλαισία.

"Είμαστε ενθουσιασμένοι με την εξέλιξη αυτή και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τη GroupM, η οποία επέδειξε τη στρατηγική σκέψη που ταιριάζει στις ανάγκες μας" ανέφερε σχετικά η επικεφαλής του group branding and communication της Malaysia Airlines, Grace Chan.