To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

FCA: Στην GSD&M η μάρκα Dodge

FCA: Στην GSD&M η μάρκα Dodge
Η Fiat Chrysler Automobiles επέλεξε την GSD&M για τον χειρισμό του δημιουργικού λογαριασμού της μάρκας Dodge, έπειτα από τη διακοπή συνεργασίας με την W+K.

Η Fiat Chrysler Automobiles επέλεξε την GSD&M για τον χειρισμό του δημιουργικού λογαριασμού της μάρκας Dodge, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικής διαγωνιστικής διαδικασίας.

Η εταιρεία που ανήκει στον όμιλο Omnicom θα αντικαταστήσει τη Wieden & Kennedy, η οποία αποφάσισε τον Μάρτιο κι έπειτα από έξι χρόνια να προχωρήσει σε διακοπή συνεργασίας με την αυτοκινητοβιομηχανία. Η W&K αποτελούσε επίσης τη βασική δημιουργική συνεργάτιδα για την Chrysler, με την FCA να συνεχίζει να αναζητά νέα εταιρεία για τη συγκεκριμένη μάρκα.

Η νέα σχέση που δημιουργείται μεταξύ GSD&M και FCA σηματοδοτεί την επιστροφή της πρώτης στον χώρο του αυτοκινήτου. Πριν τη νίκη στο spec της Dodge, η εταιρεία είχε ασχοληθεί πρόσφατα και με άλλα brands της FCA, ενώ το 2009 ανέλαβε τη διαχείριση του παγκόσμιου λογαριασμού της BMW. Οι δυο πλευρές αποφάσισαν να ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους την επόμενη χρονιά, ενώ νωρίτερα μέσα στη δεκαετία του 2000 η GSD&M χειρίστηκε τον λογαριασμό της Land Rover.

Αξίζει να σημειωθεί πως η FCA ξόδεψε 205,8 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα για τη Dodge το 2015, με βάση τα στοιχεία της Kantar Media.