egg: Βραβεύτηκαν οι κορυφαίοι του Προγράμματος
Το Πρόγραμμα egg και η Ελληνική Πρωτοβουλία βράβευσαν τις πιο δυναμικές εταιρείες του Προγράμματος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Πρόγραμμα egg και η Ελληνική Πρωτοβουλία βράβευσαν τις πιο δυναμικές εταιρείες του Προγράμματος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η επίσημη πιστωτική κάρτα του τριφυλλιού συνεχίζει να προσφέρει στους κατόχους της αποκλειστικά προνόμια και δώρα μέσω της συλλογής πόντων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Είναι ο 6ος χρόνος ομαδικής και συλλογικής προσφοράς σε χιλιάδες ανθρώπους σε όλη την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεχωριστή ενέργεια στα πλαίσια συμμετοχής του Jagermeister στο Athens Tattoo Convention 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η λονδρέζικη δημιουργική εταιρεία ανέλαβε τη δημιουργία μιας παγκόσμιας online καμπάνιας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το διεθνές ανεξάρτητο ειδησεογραφικό κανάλι Euronews προχώρησε σε ανασχεδιασμό της εικόνας του σε συνεργασία με τη brand εταιρεία Lambie-Nairn.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με την υποστήριξη των L’ORÉAL Professionnel και ESSIE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανακαλύψτε κάθε μήνα έναν διαφορετικό ελληνικό προορισμό, μέσα από εικόνες και γεύσεις από κάθε γωνιά της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Swarovski Hellas για δεύτερη συνεχή χρονιά, υποστήριξε τον ετήσιο θεσμό κωμωδίας, ενισχύοντας τους σκοπούς του προγράμματός Νονός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι διεθνείς επιχειρήσεις ώθησαν τον ιαπωνικό όμιλο στο πρώτο τρίμηνο του έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΔΕΛΤΑ, στο πλαίσιο της συμπλήρωσης 30 χρόνων παρουσίας του MILKO στην ελληνική αγορά, συνεργάζεται με την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (Ε.Ο.Κ.) για τη διοργάνωση του «MILKO ΤΟΥΡΝΟΥΑ 3Χ3» σε 30 περιοχές σε όλη την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίπλα στα παιδιά 24 ώρες το 24ωρο, καθημερινά και πανελλαδικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory