Turkish Airlines: Η Euroleague 2016 «προσγειώνεται» στο Βερολίνο
Στις 13 και 15 Μαΐου, ο καλύτερος αερομεταφορέας της Ευρώπης, συγκεντρώνει τις σπουδαιότερες Ευρωπαϊκές ομάδες στο Final Four του Βερολίνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στις 13 και 15 Μαΐου, ο καλύτερος αερομεταφορέας της Ευρώπης, συγκεντρώνει τις σπουδαιότερες Ευρωπαϊκές ομάδες στο Final Four του Βερολίνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε εξέλιξη η πλήρης ανακαίνιση των σούπερ μάρκετ, με ενιαίο concept και νέο εμπορικό σήμα για όλα τα καταστήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη δράση «ΣΙΤΙΖΟΥΜΕ & Μοιράζουμε χαμόγελα!» επισημοποίησαν η εταιρεία PepsiCo (Tasty Foods και PepsiCo – HBH) και ο Δήμος Πειραιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι 25 τυχεροί,είχαν τη δυνατότητα μέσω του διαγωνισμού του PlayStation στο Facebook να απολαύσουν μια μοναδική εμπειρία θέασης του ημιτελικού UEFA Champions League στο “H Club” της Heineken
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ελληνική Εταιρεία Ενεργειακής Παρακολούθησης, Meazon, προχωρά στο άνοιγμα του πρώτου γραφείου στις ΗΠΑ και συγκεκριμένα στο Incubator του Oakland University.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επιδίωξη των Τραπεζών η προώθηση αποτελεσματικών μέτρων οικοδόμησης εμπιστοσύνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένας από τους 8 παγκοσμίου επιπέδου περιφερειακούς διαγωνισμούς καινοτομίας σε Sport Innovation διοργανώνεται από το Επιστημονικό Πάρκο Πατρών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα βασικά στοιχεία που αποκάλυψε η έρευνα AdEx Benchmark, στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου Interact.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To τοπικό κατάστημα Media Markt στη Λάρισα χορηγός της ΑΕΛ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διάθεση συνολικού ποσού άνω των 600.000 ευρω για για την επισκευή και συντήρηση πλοίων και σκαφών που επιχειρούν κυρίως στο Ανατολικό Αιγαίο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Pfizer ξεκίνησε παγκόσμια αναθεώρηση των διαφημιστικών της συνεργασιών, ενόψει λανσαρίσματος διεθνούς καμπάνιας για το Viagra.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η AXA προσφέρει ένα δώρο ζωής και υγείας με αφορμή την παγκόσμια γιορτή της μητέρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory