ΡΕΑ: Διαγωνισμός για την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας
Η Κλινική ΡΕΑ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας, προσφέρει σε μια τυχερή νικήτρια ένα μοναδικό wall-painting παιδικού δωματίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Κλινική ΡΕΑ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας, προσφέρει σε μια τυχερή νικήτρια ένα μοναδικό wall-painting παιδικού δωματίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία - μέλος της IPG Mediabrands, ανακοίνωσε την ενίσχυση των strategy ικανοτήτων της, με την πρόσληψη της Kate Bower για τον ρόλο της global Chief Strategy Officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος WPP έχει ξεκινήσει να εξετάζει περιπτώσεις εξωτερικών υποψήφιων για την μελλοντική αντικατάσταση του Sir Martin Sorrell στη θέση του chief executive.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το B.U. καλεί τις νέες κοπέλες να ανεβάσουν την αφιλτράριστη φωτογραφία τους με το hashtag #BUNoFilter σε ειδικό microsite και να δηλώσουν τη διάθεσή τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δέσμη πρωτοβουλιών για ευπαθείς ομάδες της κοινωνίας ανέπτυξε κατά το 15θήμερο έως το Πάσχα η INTERAMERICAN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανακοινώθηκε η shortlist του θεσμού του IAB Europe, που αναδεικνύει νικητές σε οκτώ κατηγορίες από τη διαφημιστική και digital βιομηχανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αύξηση 10,5% στον τζίρο του πρώτου τριμήνου του οικονομικού του έτους, παρουσίασε ο όμιλος WPP, ωστόσο οι πελάτες παραμένουν επιφυλακτικοί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Τελετή Παράδοσης της Ολυμπιακής Φλόγας πραγματοποιήθηκε στο κατάμεστο Καλλιμάρμαρο, όπου πάνω από 30.000 Έλληνες, ένωσαν τη φωνή τους με το Σάκη Ρουβά, εμψυχώνοντας τους Έλληνες Αθλητές!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Heineken, χορηγός του UEFA Champions League, μεταμόρφωσε το Piraeus 117 Academy «Η Club», σε ένα ποδοσφαιρικό pop up club.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Starwood Hotels & Resorts Worldwide επέλεξε την Venables Bell & Partners για την ανάθεση χειρισμού του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού, σε ότι αφορά τα brands Sheraton και Westin.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέες περικοπές στα κόστη που αφορούν στις marketing συνεργασίες της, ανακοίνωσε η Procter & Gamble, μέσω ομιλίας του chief financial officer Jon Moeller στους επενδυτές της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πρώτη εμφάνιση του Παγκόσμιου πρωταθλητή στο στίβο με την ομάδα έγινε στον 7ο Ποσειδώνιο Ημιμαραθώνιο και συνοδεύτηκε από διακρίσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory