To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

P&G: Νέες περικοπές στις δαπάνες marketing

P&G: Νέες περικοπές στις δαπάνες marketing
Νέες περικοπές στα κόστη που αφορούν στις marketing συνεργασίες της, ανακοίνωσε η Procter & Gamble, μέσω ομιλίας του chief financial officer Jon Moeller στους επενδυτές της.

Συγκεκριμένα, ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στον κόσμο σε ότι αφορά τα μετρήσιμα μέσα, έκανε γνωστή την πρόθεσή της για επιπλέον "ψαλίδι" το οποίο "δεν επηρεάζει την απήχηση της εταιρείας". Σημειώνεται πως την περσινή χρονιά, η P&G περιόρισε τον αριθμό των συνεργαζόμενων εταιρειών κατά 40%, συμπεριλαμβανομένης και της μετακίνησης του media buying and planning λογαριασμού Βόρειας Αμερικής στο Omnicom Media Group.

Σύμφωνα με τον Moeller, πρόθεση της P&G είναι να εξοικονομήσει άλλα 200 εκατομμύρια δολάρια, που θα προστεθούν στα περσινά 370 εκατομμύρια, ενώ τα χρήματα αυτά θα επενδυθούν σε paid media και δειγματοληψία. "Έχουμε αυξήσει τις επενδύσεις σε καινοτομία, διαφήμιση και ικανότητες πώλησης, ώστε να ενισχύσουμε ταχύτερα τις μακροπρόθεσμες προοπτικές μας και τη δημιουργία αξίας" υποστήριξε ο Moeller και συνέχισε: "Κόβουμε τα marketing κόστη που δεν αποδίδουν, τα οποία δεν επηρεάζουν τη συχνότητα των διαφημιστικών μας προγραμμάτων".

Παράλληλα, ο Moeller αποκάλυψε πως η εταιρεία ψάχνει διαρκώς να καλύψεις senior marketing θέσεις με "ηγέτες που έχουν σημαντική εμπειρία στις πωλήσεις".