Η 2yolk αποκαλύπτει το νεο Scandal by S. Parliaros
Η 2yolk αποφάσισε να επιστρέψει τα νέα Scandal by Stelios Parliaros στον τόπο της δημιουργίας τους, το εργαστήριο του δημιουργού τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η 2yolk αποφάσισε να επιστρέψει τα νέα Scandal by Stelios Parliaros στον τόπο της δημιουργίας τους, το εργαστήριο του δημιουργού τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υποδομές και εξοπλισμός υγείας από τον Όμιλο για την περίθαλψη 85.000 παιδιών το χρόνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Vintage ενδυμασίες, αυθεντική ποδηλατάδα και εκδηλώσεις που θύμισαν άλλη εποχή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ericsson χρησιμοποιεί τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ ως κριτήριο μέτρησης της επίδρασής της στην κοινωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αύξηση στα ενοποιημένα έσοδα, ωστόσο ο όμιλος παραμένει επιφυλακτικός για τα επόμενα τρίμηνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Coca Cola ανακοινώνει μια μεγάλη παγκόσμια αλλαγή στρατηγικής στο κομμάτι της συσκευασίας, στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής "one brand".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόγραμμα για την περαιτέρω εκπαίδευση διακεκριμένων στελεχών επιχειρήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με πολύ μεγάλη συμμετοχή ολοκληρώθηκε η περίοδος υποβολής επιχειρηματικών ιδεών για τον 4ο κύκλο του egg της Eurobank
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι New York Times θα επενδύσουν 50 εκατομμύρια δολάρια μέσα στα τρία επόμενα χρόνια, προκειμένου να αυξήσουν το ψηφιακό τους κοινό σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι ιδιοκτήτες των συλλόγων ψήφισαν υπέρ ενός τριετούς πιλοτικού προγράμματος, που θα προσθέσει έσοδα 120-150 εκατομμυρίων δολαρίων ανά σεζόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο Μετρό Συντάγματος την Τετάρτη 20 Απριλίου και την Πέμπτη 21 Απριλίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στα Βριλήσσια το βραβείο ECOMOBILITY και στα Τρίκαλα το βραβείο FREE MOBILITY
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory