Στη Grey London τα Iglo και Birds Eye
Ανάθεση ευρωπαϊκού δημιουργικού λογαριασμού από τη μητρική Nomad Foods.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανάθεση ευρωπαϊκού δημιουργικού λογαριασμού από τη μητρική Nomad Foods.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H IKEA αναδείχθηκε και φέτος στον πιο αναγνωρισμένο, διεθνή διαγωνισμό για το design, Red Dot Design Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανακοινώθηκε η δημιουργική βράβευση της τεχνολογικής εταιρείας, από το Φεστιβάλ που θα πραγματοποιηθεί το διάστημα 18-25 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εθελοντές του I.O.AΣ. και της LeasePlan Hellas καθάρισαν 266 «βρώμικες» και επικίνδυνες πινακίδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δράσεις προβολής του «3rd International Roads to Rhodes Marathon» από το Discovergreece.com
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, το NGC συμμετείχε ως στρατηγικός συνεργάτης στο Athens Science Festival, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αφορά στο δημιουργικό και στο digital, ενώ εκτείνεται στην κατηγορία καλλυντικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το FOX συμμετέχει στο Comicdom Con Athens με μια μεγάλη έκπληξη για όλους τους fans της comic κουλτούρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στήριξη στο Παιδικό Χωριό SOS Πλαγιαρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Έλλη Γλύτσου αποφάσισε πριν από ένα χρόνο να αφοσιωθεί στην ΒΝΙ, την οποία έφερε στη χώρα μας, με σκοπό να βοηθήσει τους ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρηματίες να δουν τα πράγματα πιο θετικά και να ορθοποδήσουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Άλλη μια σειρά εκστρατειών προληπτικής ιατρικής για τη στήριξη κατοίκων των ακριτικών περιοχών της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το παράρτημα της Walmart στο Ην. Βασίλειο ανέθεσε τον χειρισμό δημιουργικού και media λογαριασμού, συνολικής αξίας 95 εκατομμυρίων λιρών, στο Publicis Groupe, χωρίς spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory