OTE TV: Σε πρώτη προβολή η Μικρά Αγγλία
Η ελληνική παραγωγή που βρίσκεται στο δρόμο για τα Όσκαρ, κάνει την πρώτη της τηλεοπτική προβολή στο OTE CINEMA 1HD αυτή την εβδομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ελληνική παραγωγή που βρίσκεται στο δρόμο για τα Όσκαρ, κάνει την πρώτη της τηλεοπτική προβολή στο OTE CINEMA 1HD αυτή την εβδομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις εγκαταστάσεις του Ace Tennis Club το τουρνουά που διοργανώνεται για 7η χρονιά από την DIRECTION BUSINESS NETWORK.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Οδυσσέας Ντότσικας μιλά στο adbusiness για το Programmatic Trading, το Project Agora και το λανσάρισμά του στην Ελλάδα, καθώς και για την εγχώρια αγορά digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην καρδιά της Αθήνας, στην πλατεία Κολωνακίου, εγκαινιάστηκε η νέα Boutique της Nespresso.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταγωνιστής του διαγωνισμού Experts’ Checklist, είναι το Skin, Nails & Hair της Solgar.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου στο κανάλι FOX Life.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα παραμυθένιο road movie με την υπογραφή του Πάνου Χ. Κούτρα, προσφορά της Nova στον ελληνικό κινηματογράφο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο WHAT’S UP FunLab επιστρέφει δυναμικά, αυτή τη φορά με θέμα τη γυμναστική και το Dance Fitness.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος διαφήμισης και επικοινωνίας WPP προχώρησε στη σύναψη στρατηγικής συμφωνίας με την διαφημιστική τεχνολογική εταιρεία AppNexus.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 6 Οκτωβρίου η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή υποψηφιοτήτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ νέος σχεδιασμός της κεντρικής σελίδας του National Geographic Channel στο Facebook, την οδήγησε στο Top 50 των Fan Pages παγκοσμίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην παρουσίαση της συνεργασίας τους προχώρησαν η KAE Παναθηναϊκός με τον βασικό χορηγό της ομάδας, το Stoiximan.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory