«Ο Μαραθώνιος προς την Ανάκαμψη»
Δίνοντας ένα μήνυμα αισιοδοξίας αναφορικά με την κατάσταση την Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 20 Ιουνίου το 10ο Συνέδριο του ECR Hellas με τίτλο «Ο Μαραθώνιος προς την Ανάκαμψη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔίνοντας ένα μήνυμα αισιοδοξίας αναφορικά με την κατάσταση την Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 20 Ιουνίου το 10ο Συνέδριο του ECR Hellas με τίτλο «Ο Μαραθώνιος προς την Ανάκαμψη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα πρακτικό μπουκάλι – cooler κάνει δώρο το φετινό καλοκαίρι η ISOPLUS με κάθε αγορά δύο προϊόντων της από τα συνεργαζόμενα φαρμακεία με την «Ειδική Σήμανση ISOPLUS».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Fiat θα συνοδεύσει τους Ιταλούς αθλητές στους Μεσογειακούς Αγώνες που θα διεξαχθούν στη Μερσίνα (Τουρκία) από 20 έως 30 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα 1000 μέλη ξεπέρασε στα τέλη Μαΐου το LAMDA LOYALTY CLUB της εταιρείας ΛΑΜΔΑ Α.Ε., που αποτελεί αντιπρόσωπο της Lancia στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μαφιόζικη σειρά εποχής \"Magic City\" επιστρέφει στα κανάλια Novacinema με τον δεύτερο κύκλο της να προβάλλεται ταυτόχρονα με την προβολή της στην Αμερική!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ForestView, η Performance και Affiliate Marketing εταιρεία του TDG, επεκτείνει τη δράση της στην αγορά της Ρουμανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο κύκλο επενδύσεων, με επίκεντρο την αγορά του cash & carry, υλοποιεί η Μαρινόπουλος, επεκτείνοντας τις πωλήσεις της προς εμπόρους, ελεύθερους επαγγελματίες, μαζική εστίαση, ξενοδοχεία και catering.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ανανέωση της εικόνας του προχώρησε το γνωστό premium brand ποτού Campari, σε μια προσπάθεια να ακολουθήσει τις σύγχρονες τάσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα εταιρική της ταυτότητα, σε σύγχρονο σχεδιασμό και νέα χρωματική παλέτα, παρουσίασε η Travelplant 24, που εφαρμόζει στρατηγική επέκτασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑProcter & Gamble και Μαρινόπουλος A.E. προχώρησαν στην ανακαίνιση πέντε δημοτικών αθλητικών εγκαταστάσεων που υπέδειξαν οι καταναλωτές στους νομούς Αττικής, Θεσσαλονίκης και Κρήτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αγάπη της για την Ελλάδα δείχνει έμπρακτα η εταιρεία Klorane, η οποία συμμετέχει, ως \"Υποστηρικτής\", στο έργο του ΜΚΟ Greece Debt Free.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory