
Νέα επικοινωνιακή στρατηγική από τον ΕΟΤ
Τα Νέα Μέσα θα αποτελέσουν και την επόμενη τριετία το βασικό κανάλι προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Νέα Μέσα θα αποτελέσουν και την επόμενη τριετία το βασικό κανάλι προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 3 νέα κανάλια, ταινίες της Φίνος Φιλμ, φιλικούς αγώνες και παιδικά προγράμματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπάλα από το πρώτο λεπτό έπαιξε η Κωτσόβολος στο Μουντιάλ της Βραζιλίας, παρέχοντας σημαντικές προσφορές και μοναδικές εμπειρίες προς το ποδοσφαιρόφιλο κοινό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο των MAD Video Music Awards 2014 Βy AirFastTickets.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι νέοι κύκλοι επεισοδίων των «The Bridge» & «The Listener» έρχονται στη Nova μέσω FOX και FOX Life από τον Ιούλιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ogilvy & Mather απέσπασε 110 βραβεία στο Φεστιβάλ των Καννών και ανακηρύχθηκε “Network of the Year” για τρίτη συνεχόμενη χρονιά!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την προβολή ταινιών του εξαιρετικού σκηνοθέτη και σεναριογράφου, κάθε Πέμπτη στις 22:00.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Για εμάς, κάθε παιδί είναι Μοναδικό», αναφέρει χαρακτηριστικά, η κα. Ελένη Δούκα-Πατέρα, Δασκάλα - Ψυχολόγος, Διευθύντρια των Εκπαιδευτηρίων Δούκα, στο «Σχολείο του Μέλλοντος, Σήμερα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι πόντοι που συγκέντρωσαν οι εταιρείες του, τον διατήρησαν στην κορυφή του Φεστιβάλ των Καννών για τέταρτη συνεχή χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια αναστολή online πωλήσεων της AirfastTickets κάνουν λόγο δημοσιεύματα αλλά η εταιρεία διαψεύδει κατηγορηματικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ματιά στο buzz που έχει δημιουργήσει στο ελληνικό διαδίκτυο το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα σειρά μυστηρίου της HBO, έρχεται από 1 Ιουλίου, και για ολόκληρο το καλοκαίρι, κάθε Τρίτη στις 22.00, 48 ώρες μετά την Αμερική αποκλειστικά στα κανάλια Novacinema1 & Novacinema1HD!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory