To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Θορυβούντες Μουντιαλικά…

Θορυβούντες Μουντιαλικά…
Θορυβούντες Μουντιαλικά…

Του Γιώργου Μπολάνη

Αν η μπάλα δεν σήκωνε \"θόρυβο\" στο διαδίκτυο, αυτό θα ήταν έκπληξη.

Σηκώνει και πολύ μάλιστα, ιδιαίτερα σε ένα γεγονός όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο, όπου ενημερώνουν και συζητούν και εκφέρουν άποψη χιλιάδες χιλιάδων συμπολιτών.

Χωρίς να είναι μέσα οι ιδιωτικές διαδικτυακές συζητήσεις και οι δημοσιεύσεις που δεν χαρακτηρίζονται δημόσιες βγάλαμε εύκολα μια κατοστάρα χιλιάδες αναφορές στα ελληνικά διαδικτυακά μέσα και επιχειρήσαμε ένα πρώτο σκέλος ανάλυσης.

Βεβαίως, θέλει ιδιαίτερη δουλειά ως προς τη συναισθηματική τοποθέτηση. Το ιδιαίτερο στοιχείο άλλωστε της μπάλας είναι η απόλυτη αίσθηση θετικού / αρνητικού που γεννά ο οπαδισμός αλλά και η θέση απέναντι στο ποδόσφαιρο και τις επενδύσεις που ορίζουν την υλοποίηση μεγάλων διοργανώσεων, όταν αυτές είναι της τάξεως ενός τέτοιου θεσμού.

Τι βλέπουμε λοιπόν σε πρώτη ματιά;

•    News sites και twitter κυριαρχούν αφού για το facebook η εικόνα μας δεν είναι πλήρης λόγω της ιδιωτικότητας των αναφορών.
•    Όταν βεβαίως αναλύει κανείς σε επίπεδο top sites volume, η ισορροπία αλλάζει ριζικά και η συμμετοχή των μέσων είναι πολύ πιο αναλογική. Τείνουμε μάλιστα να αποδεχθούμε αυτή την προσέγγιση, αφού η ιδιαιτερότητα του twitter χαλάει τη σχέση των συνολικά αναλυόμενων μηνυματικών αναφορών με την \"επιρροή\", καθώς το πλήθος των αναφορών δεν επάγεται ανάλογη επιμέτρηση της.
•    Η συναισθηματική αποτύπωση και η θετική / αρνητική / ουδέτερη διάθεση των γραφόντων αναλύεται σε επίπεδο \"πρώτης προκαταρκτικής\", αφού η βαθύτερη ανάλυση και αποτύπωση ανάγεται στην ιδιαίτερη ματιά του καθενός που ακούει και βλέπει τις απόψεις των χρηστών.
•    Ο όγκος των μουντιαλικώς θορυβούντων δεν μπορεί παρά να αποτελεί μια πολύ μεγάλη μαζα ανθρώπων, που ανακλάται σε τουλάχιστον δεκαπλάσιους ενδιαφερομένους. Δικαιώνεται έτσι απόλυτα ο χαρακτηρισμός του βασιλιά των σπορ και της ηγετικής τοποθέτησης των σχετικών διαφημίσεων στην κορυφή της παγκόσμιας (αλλά και της τοπικής) κατάταξης.
•    Η δημογραφική κατάταξη των τουϊτεριζόντων ομιλεί αφ εαυτής - αρκεί να έχουν δηλώσει σε δείγμα εκτενές και επαρκές στοιχεία και μάλιστα αληθή.

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ NEW MEDIA TRACK ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ BRANDWATCH.

\"\"

TAGS: Marketing