
Κωτσόβολος: Πρώτη Brand Lift έρευνα στην Ελλάδα για τα Retail Media
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την Kantar για λογαριασμό της Tempo OMD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ έρευνα πραγματοποιήθηκε από την Kantar για λογαριασμό της Tempo OMD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέες μόνιμες μειώσεις τιμών σε βασικά προϊόντα και στοχευμένες ενέργειες στήριξης των ελληνικών νοικοκυριών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με την έκθεση, η αφοσίωση των πελατών δεν βασίζεται αποκλειστικά στην τιμή ή την ποιότητα του προϊόντος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΖΑ εμπλουτίζει το διεθνές της portfolio με την La 150° Bionda, την εμβληματική premium lager της MENABREA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠότε θα ανοίξουν τα πρώτα καταστήματα από την FoodPlus
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Έκθεση Connected Shoppers της Salesforce δείχνει πώς η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει το λιανεμπόριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της δέσμευσης της Παπουτσάνης για δημιουργία προϊόντων, με θετικό αποτύπωμα για το περιβάλλον και την κοινωνία, τα μπουκάλια της σειράς περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με έρευνες του 2024, η Gen Z προτιμάει τη χαμηλή τιμή και την ευκολία, όσον αφορά στις αγορές της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ στήριξη θα χορηγηθεί με τη μορφή διατακτικών τροφίμων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε βίντεο, διαγωνισμούς και αναδρομές στην ιστορία του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμφωνία για το 100% των μετοχών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤης Retail Media λύσης των Public
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory