Στον Όμιλο Κορρές ο Δ. Βιδάκης
Ο Όμιλος Κορρές αποτελεί τον επόμενο σταθμό στην καριέρα του Δημήτρη Βιδάκη, ο οποίος αποχώρησε πρόσφατα από την Coca Cola Τρία Έψιλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Ο Όμιλος Κορρές αποτελεί τον επόμενο σταθμό στην καριέρα του Δημήτρη Βιδάκη, ο οποίος αποχώρησε πρόσφατα από την Coca Cola Τρία Έψιλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Παρελθόν από την Coca Cola Τρία Έψιλον αποτελεί, σύμφωμα με ασφαλείς πληροφορίες του Retail Today, ο γενικός διευθυντής της εταιρείας στην Ελλάδα, Δημήτρης Βιδάκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Σε νέο κλάδο λιανικής εισέρχεται ο Όμιλος Fourlis, καθώς ανακοίνωσε τη σύναψη συμφωνίας ανάληψης των δικαιωμάτων franchise για την ανάπτυξη καταστημάτων New Look στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Την Premier Capital p.l.c. επέλεξε η McDonald’s Europe σαν το νέο developmental licensee στην Ελλάδα, μετά τις αγορές Μάλτας, Εσθονίας, Λιθουανίας και Λετονίας, στις οποίες δραστηριοποιείται από το 2005.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Ο CEO του ομίλου Dixons, John Browett μίλησε στο Retail Business για τις νέες τάσεις στον κλάδο των ηλεκτρικών ειδών και των νέων τεχνολογιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Το νέο brand Support 360 παρουσίασε η Κωτσόβολος, που καλύπτει όλες τις ανάγκες των καταναλωτών σε επίπεδο after sales service για τις ηλεκτρικές-ηλεκτρονικές τους συσκευές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Αλλαγή στο τιμόνι του adidas Group Νοτιοανατολικής Ευρώπης, καθώς ο Andreas Gellner αναλαμβάνει από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου αντί του Κυριάκου Κοφινά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η πτώση πωλήσεων που παρουσιάζουν οι μεγάλες επιχειρήσεις καταναλωτικών προϊόντων και η ανάγκη καινοτόμων λύσεων, αποτελούν τα βασικά συμπεράσματα μελέτης της Deloitte για τα καταναλωτικά προϊόντα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Τα Sprider Stores συνεργάζονται με τo P.I.G. της αία* relate και... κόβουν πρώτοι το νήμα των Social Media σε Foursquare, facebook, twitter και Youtube.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Πτώση που έφτασε στο 4% το 2009 και αυξήθηκε ακόμα περισσότερο το 2010, παρουσίασαν οι συνολικές λιανικές πωλήσεις των καταστημάτων καλλυντικών, με βάση τη μελέτη που εκπόνησε η ICAP Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Εγκαινιάζεται στις 2 Ιουνίου το McArthurGlen Designer Outlet Athens στα Σπάτα, το νέο εκπτωτικό χωριό της McArthurGlen Group που ανέπτυξε σε συνεργασία με την Bluehouse Development.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Ο νέος πρόεδρος του ECR Hellas για το λιανεμπόριο, Αριστοτέλης Παντελιάδης, μιλά για την εικόνα της αγοράς και τις μικρές ιδέες που φέρνουν αποτελέσματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory