Διοικητικές αλλαγές στη Nestle Ελλάς
Σημαντικές διοικητικές αλλαγές τέθηκαν σε εφαρμογή με την αρχή του νέου έτους στη Nestlé Ελλάς, καθώς αποχώρησε ο Business Executive Manager-Coffees & Beverages, Μάριος Δημητριάδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικές διοικητικές αλλαγές τέθηκαν σε εφαρμογή με την αρχή του νέου έτους στη Nestlé Ελλάς, καθώς αποχώρησε ο Business Executive Manager-Coffees & Beverages, Μάριος Δημητριάδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Alain Bulbulyan, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου και διευθύνων σύμβουλος της Emporiki Rent, μιλά στο Retail Business για τους στόχους της εταιρείας και όχι μόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος και εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Ομίλου Delhaize, Κωνσταντίνος Μαχαίρας, ψηφίστηκε Retail Manager για το έτος 2010.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι «Winners» του ελληνικού λιανεμπορίου βραβεύθηκαν το βράδυ της Δευτέρας (13/12) στην Τελετή Απονομής των RetailBUSINESS Awards 2010. Retailer of the year, αναδείχτηκε η Κωτσόβολος DSGi Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣήμερα 13 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η 9η Τελετή Απονομής του θεσμού των RetailBUSINESS AWARDS, που διοργανώνει ο Εκδοτικός Οργανισμός DIRECTION και το περιοδικό RetailBUSINESS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα δικαιώματα αποκλειστικής διανομής και διάθεσης στην ελληνική αγορά, της πολύ γνωστής και δημοφιλούς μπύρας Corona της Grupo Modelo de Mexico αποκτά από την 1 Ιανουαρίου 2011 η Μύθος Ζυθοποιία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην απευθείας είσοδό του στην ελληνική αγορά ανακοίνωσε ο Οίκος Gucci.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το όραμα της νέας διοίκησης της Plias-Papoutsanis και για τα μελλοντικά της σχέδια, μίλησε στο Retail Business ο Μενέλαος Τασόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση της τάξης του 75% αναμένεται να παρουσιάσει η αξία του ελληνικού B-C ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2010, φτάνοντας στο 1,4 δισ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε έναν υπερσύγχρονο χώρο 2000 τ.μ. που διαμορφώθηκε με τις αρτιότερες διεθνείς προδιαγραφές και βρίσκεται στη Λάρισα, εγκαινίασε η αλυσίδα Κωτσόβολος το 104ο κατάστημά της!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σωστή εξυπηρέτηση είναι πλέον ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις, προκειμένου να αντέξουν στην κρίση και στις δυσκολίες που επιβάλλει η εποχή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε περισσότερα από 200.000 άτομα προσέφερε η Pizza Fan τα προϊόντα της, μέσω του κοινωνικού της προγράμματος «Γεύση Συμμετοχής».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory