 
            
            
        Επιμελητήριο Αχαΐας: Culture and Shopping για 10η χρονιά
Η επίσκεψη των τουριστών περιλαμβάνει τα αξιοθέατα αλλά και αγορές από το κέντρο της πόλης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η επίσκεψη των τουριστών περιλαμβάνει τα αξιοθέατα αλλά και αγορές από το κέντρο της πόλης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Για το πρόγραμμα Business Banking Τουρισμός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Σχεδιασμένη από τον διεθνούς φήμης καλλιτέχνη Δημήτρη Παπαϊωάννου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Θα διεξαχθεί διαδικτυακά για δύο ημέρες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Όσα είπε ο Υπουργός Τουρισμού στο 8o Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Μαζί με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Τουρισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Στις 29 και 30 Απριλίου στη Σαντορίνη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Βραδιές δικτύωσης, ημερήσιες εκδρομές και ταξίδια εξοικείωσης συστήνουν στο κοινό του ΤΒΕΧ την Πελοπόννησο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Αποτυπώνει την ουσία της εξοχικής ζωής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Προκειμένου να εμπλουτιστεί το ελληνικό τουριστικό προϊόν και να ενισχυθούν τα κέρδη των επιχειρήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Το Σάββατο 1 Απριλίου 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η σχετική προγραμματική σύμβαση επικυρώθηκε τη Δευτέρα 13 Μαρτίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
 
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
 
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
 
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
 
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
 
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
 
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
 
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory