To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Xcubed: Συνεργασία με PRISM

Xcubed: Συνεργασία με PRISM

Η εμπειρία της PRISM σε κορυφαίες αθλητικές διοργανώσεις όπως τη Formula One, το Super Bowl, τον Τελικό του UEFA Champions League, το Wimbledon, το NBA, το Major League Baseball και τους Ολυμπιακούς Αγώνες, είναι δεδομένα.  Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, ότι η PRISM πέρα από το πολύ σημαντικό της Portfolio, αφού έχει συνεργαστεί με μερικά από τα μεγαλύτερα brands στον κόσμο, όπως Nike, Ford, Coca-Cola, Airtel, Allianz, AT&T, Casio, Infiniti, Johnson & Johnson, NTT DoCoMo, Red Bull, Samsung, Shell, Visa και Xerox, είναι και η πιο βραβευμένη εταιρεία σε επίπεδο sports marketing και activations του WPP Group, του μεγαλύτερου διαφημιστικού ομίλου στον κόσμο.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας της Xcubed με την PRISM, η εταιρία εισέρχεται στην Ελληνική αγορά με στόχο να αναβαθμίσει τη δυναμική των αθλητικών γεγονότων της χώρας, να προσφέρει λύσεις σε όλο το φάσμα του αθλητικού οικοσυστήματος, να εκμεταλλευτεί και να ενισχύσει τις σημαντικές ευκαιρίες που δημιουργούνται για τα brands στον αναδιαμορφωμένο κλάδο των sports αλλά και να προσφέρει νέες εμπειρίες, πλατφόρμες και κανάλια επικοινωνίας με τους φιλάθλους. Η εμπειρία της PRISM σε integrated campaigns γύρω από τα κορυφαία αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως θα προσφέρει στα brands και τους φιλάθλους νέες εμπειρίες, νέα δεδομένα καθώς και μετρήσιμα αποτελέσματα σε κάθε ενέργεια.

Η Xcubed τόσο με την πρόσφατη ενσωμάτωση έμπειρων στελεχών στο ανθρώπινο κεφάλαιο της εταιρίας, από το χώρο του Sports Marketing και του Digital Marketing όσο την εις βάθος γνώση της για την ελληνική αγορά στον χώρο του αθλητισμού θα συμβάλει σημαντικά στη δημιουργία και εφαρμογή και ενός νέου στρατηγικού σχεδίου για την Ελλάδα και τα Βαλκάνια.

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη νέα μας συνεργασία και είμαστε βέβαιοι ότι θα συμβάλουμε θετικά προς όφελος των ιδιωτικών πρωτοβουλιών σε τοπικό και διεθνές επίπεδο στο χώρο του αθλητικού γίγνεσθαι. Η αναμφισβήτητη εμπειρία της PRISM σε ενέργειες που έχει υλοποιήσει σε ποικίλες κορυφαίες αθλητικές διοργανώσεις  θα μας εφοδιάσει με επιπλέον τεχνογνωσία για πρωτοπόρες ενέργειες και activations στο αθλητικό περιβάλλον και όχι μόνο.» δήλωσε ο Managing Director της Xcubed κος. Γιώργος Χατζόπουλος.

TAGS: Marketing