ANT1: Πρωτιές για τα προγράμματα του καναλιού
Τα ποσοστά τηλεθέασης των προγραμμάτων του καναλιού για τον Νοέμβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα ποσοστά τηλεθέασης των προγραμμάτων του καναλιού για τον Νοέμβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAπό τις 19 Σεπτεμβρίου 2022 έως τις 30 Νοεμβρίου 2022 ήλθε πρώτος στο δυναμικό κοινό 18-54 με 13,9% στο σύνολο ημέρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ1 μεγάλος νικητής θα κερδίσει ένα 4ημερο ταξίδι στην Αγγλία για 4 άτομα, με όλα τα έξοδα πληρωμένα και πάσο 2 ημερών για το πάρκο Paultons Park Home of Peppa Pig World
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Κεντρικό Δελτίο ειδήσεων σημειώνει άνοδο σε σχέση με τον Οκτώβριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 15% μέσο όρο στο σύνολο του κοινού, το MEGA προπορεύτηκε του ανταγωνισμού και κατοχύρωσε την ηγετική του θέση στην τηλεθέαση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποκλειστικά η σειρά ντοκιμαντέρ «Lucky»
Σε νέα αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου κατά το ποσό των 1.852.670 ευρώ προχώρησε η Barking Well Media του Νίκου Κοκλώνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Gazzetta, απογείωσε την ποδοσφαιρική εμπειρία σε ένα άκρως μουντιαλικό Gazzetta Night
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα σειρά δράσης και περιπέτειας από την Lucasfilm και την Imagine Entertainment
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο εκατομμύρια προβολές την εβδομάδα, 295.000 κάθε μέρα, και μόνο τον Οκτώβριο η πλατφόρμα δέχθηκε 9.7 εκατομμύρια επισκέψεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μέντα 88 και ο Pepper 96,6 θα συνεχίσουν κάτω από την ομπρέλα του Ομίλου ΣΚΑΪ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρχονται ακόμη οι πρεμιέρες 5 συναρπαστικών σειρών και νέων κύκλων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory