Eurolife FFH: Μεγάλος Χορηγός στη νέα σειρά επεισοδίων «Μεγάλα Πώς» της Ατράκτου
Πρώτος καλεσμένος ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτος καλεσμένος ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνόψει της μίνι-προετοιμασίας που θα πραγματοποιήσουν οι ομάδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕντυπωσιακά νούμερα τηλεθέασης σε συνολικό και δυναμικό κοινό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνολική απήχηση του «Maestro» στα social media έφτασε τους 7 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ (παραγωγή Steficon - συμπαραγωγή Ars Digital) είναι μια ταινία για την μοναξιά, την ανάγκη μας για επικοινωνία, την ανάγκη μας για ανθρώπινη επαφή και αγάπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε την Αμερική να βρίσκεται ήδη στη νέα εποχή της τηλεόρασης, οι διαφημιζόμενοι στην Ελλάδα αναζητούν τον τρόπο να βελτιωθεί το σήμερα, για να αξιοποιηθούν πιο αποτελεσματικά οι δυνατότητες του Μέσου που σταδιακά ενώνεται με το digital
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεχωρίζουν οι νέες σειρές: Ze Network, George & Tammy, Litvinenko & Jerusalem.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτος καλεσμένος ο Βασίλης Μπισμπίκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναφέρει ο παρουσιαστής σε ανακοίνωσή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά τα τεχνικά προβλήματα στην πλατφόρμα ΑΝΤ1+
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι κ κ. Πρετεντέρης και Μαντέλας διατηρούν παράλληλα τις αρμοδιότητές τους στο MEGA και στα «Νέα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προκύπτει από την στροφή των πλατφορμών streaming σε προτάσεις που συνδυάζουν συνδρομές και διαφήμιση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory