MediaCom: Επανενώνει media και creative
Η MediaCom προχώρησε στη δημιουργία του MediaCom Creative Systems
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MediaCom προχώρησε στη δημιουργία του MediaCom Creative Systems
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ταινίες που έρχονται στη Nova ξεχώρισαν και στη φετινή 93η Τελετή Απονομής των Βραβείων Όσκαρ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο pop-up κανάλι με παραμυθένιες περιπέτειες και πρωταγωνίστριες όλες τις πριγκίπισσες της Disney, κάνει πρεμιέρα αποκλειστικά στην COSMOTE TV την Μ. Τετάρτη 28 Απριλίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιπλός γύρος προσφορών, με 4 «μνηστήρες». Άμεσα αναμένεται η απόφαση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα συνεχιστεί στις 11 Μαΐου, με προοπτική ο έλεγχος – που αφορά σε ανείσπρακτο αγγελιόσημο, από το 2005 μέχρι 2014 – να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτό το Πάσχα το OPEN στηρίζει το «Χαμόγελο του Παιδιού» με στόχο να φέρει το χαμόγελο σε χιλιάδες παιδιά, προσφέροντάς τους ένα πλούσιο πασχαλινό τραπέζι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα καμπάνια της Vodafone στα νέα Digital Wrap Shelters της Politis Out of Home
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι φαν των βραβείων OSCARS θα απολαύσουν την ξεχωριστή βραδιά και με υπότιτλους τη Δευτέρα 26/4 στις 20.00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα την Παρασκευή 14 Μαΐου στις 20:00, με οκτώ επεισόδια back to back, αποκλειστικά στην COSMOTE TV
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργήθηκαν 5 νέες εταιρείες με την Nitro Media να ξεχωρίζει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟκτώ ομάδες ρίχνονται στη «μάχη» των Playoffs της Euroleague αποκλειστικά στα κανάλια Novasports
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συναυλία απόλαυσαν ζωντανά περισσότεροι από 35.000 χρήστες, ενώ τα views ξεπερνούν μέχρι στιγμής τα 200.000.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory