Τηλεδιάσκεψη Λιβάνιου με ΠΟΕΣΥ - Ο Τύπος στο επίκεντρο
Ο κ. Λιβάνιος δήλωσε ακόμη ότι θα συγκροτηθεί θεσμοθετημένη Επιτροπής Δεοντολογίας στη βάση του Κώδικα Δεοντολογίας της ΠΟΕΣΥ και των Ενώσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ κ. Λιβάνιος δήλωσε ακόμη ότι θα συγκροτηθεί θεσμοθετημένη Επιτροπής Δεοντολογίας στη βάση του Κώδικα Δεοντολογίας της ΠΟΕΣΥ και των Ενώσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα κανάλια Novasports φρόντισαν να εξασφαλίσουν για τους συνδρομητές τους, τις μεταδόσεις του Κυπέλλου Τουρκίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ λίστα με τους 100 πιο επιδραστικούς (influential) Έλληνες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την εμπορική εκμετάλλευση /αξιοποίηση του Διαφημιστικού Χρόνου των Αγώνων Ποδοσφαίρου της δεύτερης εθνικής κατηγορίας την σεζόν 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ακόμη μεγάλο ντέρμπι του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου παίζει non stop στα κανάλια Novasports
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα πλατφόρμα SOUNDIS.GR βρίσκεται στο αέρα εδώ και μία εβδομάδα και μετράει πάνω από 150.000 προβολές!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ANT1 για ακόμα μία χρονιά στήριξε έμπρακτα τις ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ United Group ανακοίνωσε σήμερα ότι ολοκλήρωσε την εξαγορά της Nova Broadcasting Group
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσθήκη που εντάσσεται στο πλαίσιο εμπλουτισμού του χαρτοφυλακίου τους με ιστοσελίδες που προσφέρουν εξειδικευμένο περιεχόμενο και απευθύνονται σε ειδικά κοινά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ θεματολογία της εκπομπής καλύπτει όλους τους τομείς δράσης κοινωνικής προσφοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα σκανδιναβικά διαμάντια λάμπουν στη δωρεάν ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΩς απόρροια της πανδημίας του νέου κορονοϊού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory