25 Χρόνια Nova–25 Χρόνια μεγάλου σινεμά!
Η Nova κλείνει φέτος τα 25 της χρόνια και το γιορτάζει με τη μεγάλη της αγάπη, το σινεμά!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nova κλείνει φέτος τα 25 της χρόνια και το γιορτάζει με τη μεγάλη της αγάπη, το σινεμά!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα μέσα ενημέρωσης και τα οπτικοακουστικά μέσα είναι οι τομείς που πληγεί ιδιαίτερα από την κρίση του κορονοϊού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην OMD UK ενοποίησε τον ύψους 55 εκατ. στερλινών λογαριασμό της media στη Μεγάλη Βρετανία η Lidl
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από 15ετή πορεία στα ΜΜΕ αναλαμβάνει καθήκοντα διευθυντή σύνταξης του No1 ανδρικού lifestyle site στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ χρόνος είναι χρήμα. Γι’ αυτό μπες ΤΩΡΑ στο moneyreview.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμμετέχει στην προώθηση της ίσης μεταχείρισης Ατόμων με Αναπηρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκινά η εφαρμογή του κινήτρου φορολογικής ελάφρυνσης 30%, που μπορεί να συνδυαστεί με το επενδυτικό κίνητρο (cash rebate) ύψους 40%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκλεισε τον Νοέμβριο με μέση τηλεθέαση 5,7%, έναντι 4,6% την αντίστοιχη περίοδο του 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Sport24.gr τίμησε τον Αργεντίνο θρύλο του ποδοσφαίρου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τις εξελίξεις για τον κορονοϊό να τρέχουν και την καραντίνα να μας κρατά στο σπίτι σχεδόν όλο τον Νοέμβριο, ο Alpha ανανεώνει και διαμορφώνει το πρόγραμμά του έτσι ώστε να ικανοποιεί πλήρως και σε καθημερινή βάση τις ανάγκες των τηλεθεατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕμπλουτίζει το πρόγραμμά του με 106 ταινίες και 4 σειρές από τον κατάλογο του κολοσσού NBCUniversal.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνημέρωση, μυθοπλασία και ψυχαγωγία έφεραν πρωτιές στον Alpha, το τριήμερο 27, 28 & 29 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory