NovachristmasHD: Κάθε μέρα μαγικό σινεμά!
Από την Τρίτη 1η Δεκεμβρίου και μέχρι και την Πέμπτη 7 Ιανουαρίου, η Nova "ανοίγει την πόρτα στην μαγεία", τη φαντασία, την περιπέτεια και την χαρά, μέσω του NovachristmasHD!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Τρίτη 1η Δεκεμβρίου και μέχρι και την Πέμπτη 7 Ιανουαρίου, η Nova "ανοίγει την πόρτα στην μαγεία", τη φαντασία, την περιπέτεια και την χαρά, μέσω του NovachristmasHD!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει τη θέση του Chief Technical Officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Διευθύντρια της Ελληνικής Φιλοζωϊκής Εταιρείας, Λιάνα Αλεξανδρή, είναι προσκεκλημένη της Αθηνάς Γιόγιακα στην εκπομπή «Προσφέρω»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Θεόφιλος Αργυριάδης μας εξηγεί πως το Brand Monitoring συμβάλλει στην καταλληλότερη ανάπτυξη μιας εταιρικής στρατηγικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ COSMOTE TV τιμά τη μνήμη του Αργεντίνου θρύλου του παγκόσμιου ποδοσφαίρου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δημόσια τηλεόραση με χαρά ανακοινώνει ότι θα εκπέμψει το πρόγραμμα των τηλεοπτικών της καναλιών ΕΡΤ1, ΕΡΤ2 και ΕΡΤ3 και σε ποιότητα υψηλής ευκρίνειας (HD).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Havas Media Group ανέλαβε τον ενοποιημένο διεθνή λογαριασμό media για την JDE Peet’s
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Αλλαγή ή Αντοχή;»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την εμπορική εμπορική εκμετάλλευση/αξιοποίηση του διαφημιστικού χρόνου του πρωταθλήματος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH COSMOTE TV εξασφάλισε τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Tinkoff Russian Premier Liga έως το 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Τα περιφερειακά ΜΜΕ είναι “οάσεις” ενημέρωσης», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Μάξιμος Χαρακόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΕ κινεί διαδικασίες επί παραβάσει κατά 23 κρατών μελών λόγω μη μεταφοράς της οδηγίας για το οπτικοακουστικό περιεχόμενο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory