ΟΤΕ: Αύξηση 5,5% για τους συνδρομητές τηλεόρασης το 2023- Έφτασε τους 678.000
Κατέγραψε 13 χιλιάδες καθαρές νέες προσθήκες, χάρη στην πλατφόρμα streaming και στο πλούσιο αποκλειστικό περιεχόμενο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατέγραψε 13 χιλιάδες καθαρές νέες προσθήκες, χάρη στην πλατφόρμα streaming και στο πλούσιο αποκλειστικό περιεχόμενο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε περισσότερους από 45 LIVE αγώνες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σειρά αποτελεί spin-off του βραβευμένου με Emmy® «Star Wars: Ο Πόλεμος των Κλώνων»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπασκετική πανδαισία από 22-26/2
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEurovision Channel
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα κανάλια Novacinema
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥβριδικό μοντέλο συνδρομής και διαφήμισης για streamers, εφαρμογή ΑΙ και συγχωνεύσεις. Ποιες είναι οι 5 βασικές τάσεις στα ΜΜΕ της Ευρώπης που για πρώτη φορά «καθρεπτίζουν» και την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 1.412.260 τηλεθεατές και 135.000 ευρώ επενδύσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροβολή παλαιών εκπομπών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημοσιογραφική αποστολή της COSMOTE στην Ιντιανάπολις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑγια 7η συνεχή χρονιά το pop-up κανάλι COSMOTE CINEMA OSCARS HD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory