Με στόχο να εμπνεύσει
Με αφορμή τον εορτασμό των 100 χρόνων της Καθημερινής και με στόχο να εμπνεύσει το κοινό, πραγματοποιήθηκε πρόσφατα το K-Inspiration
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή τον εορτασμό των 100 χρόνων της Καθημερινής και με στόχο να εμπνεύσει το κοινό, πραγματοποιήθηκε πρόσφατα το K-Inspiration
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα κεντρικά γραφεία της Netflix, στο Λος Άντζελες, βρέθηκε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλο αφιέρωμα στις ελεγκτικές εταιρείες στο επιχειρηματικό περιοδικό των business leaders
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση εργασίας με αντικείμενο τα ρυθμιστικά ζητήματα του ραδιοφωνικού κλάδου πραγματοποίησε η ΕΙΙΡΑ με τον Στέλιο Πέτσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑιτήσεις υποψηφιότητες υποβάλλονται μέχρι Τρίτη 8 Οκτωβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙστορίες ταλέντου, τόλμης και εξωστρέφειας που η «Κ» αναδεικνύει συνεχώς μέσα από τις σελίδες της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ΔΣ θέλησε να αξιοποιήσει ένα δημοσιογράφο της ΕΡΤ γι αυτήν την τόσο κρίσιμη θέση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πλούσια θεματολογία και δύο μεγάλα "projects"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ηλεκτρονική αίτηση για συμμετοχή ανοίγει τη Δευτέρα 23.09.2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ άνοδος αποτυπώθηκε και στην έναρξη της τηλεοπτικής σεζόν 2019-2020
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα για Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ (3-4/10) στην ανανεωμένη EuroLeague και για Προμηθέα Πάτρας (2/10) στο ενισχυμένο EuroCup
Τέλος στα γεωμετρικά σήματα που ισχύουν από το 2000
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory